راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

۰۲۱-۵۸۴۳۷ (۳۰ خط ویژه)

Search
Close this search box.
اویل پمپ موتور ولوو

اویل پمپ موتور ولوو

استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید

تماس با ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

قیمت مقطوع

پرداخت آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تضمین کیفیت

توضیحات محصول

اویل پمپ موتور ولوو

اویل پمپ موتور ولوو که یکی از مهمترین لوازم یدکی های موتور دیزل ژنراتور ولوو است، وظیفه این قطعه پمپاژ کردن روغن به درون محفظه های موتور می باشد. Oil pump که به آن پمپ روغن موتور ولوو نیز می گویند یک قطعه گران قیمت و واجب موتور ولوو می باشد که قابل تعمیر است و معمولا آن را تعمیر و استفاده می کنند.

اویل پمپ موتور ولوو

فروش اویل پمپ موتور ولوو

فروش انواع پمپ روغن دیزل ژنراتور ولوو در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید.

قیمت اویل پمپ موتور ولوو

قیمت اویل پمپ موتور ولوو ( قیمت پمپ روغن موتور ولوو )  به عواملی مثل مدل موتور و توان موتور دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده موتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت اویل پمپ موتور ولوو

وظیفه پمپ روغن موتور ولوو چیست؟

پمپ روغن موتور ولوو به وسیله سنسور روغن یا همان فشنگی روغن در حال کنترل شدن است و در صورتی که این فشار کاهش یابد موجب خاموش شدن موتور ژنراتور می شود تا از آسیب رسیدن به ژنراتور جلوگیری کند.

علت خراب شدن پمپ روغن موتور موتور ولوو چیست؟

  • کهنه بودن روغن
  • کثیف بودن فیلتر روغن
  • داغ کردن بیش از حد موتور و روغن
  • خشک ماندن یا بدون آب کارکردن موتور که موجب داغی بیش از حد می شود.

 

علت خراب شدن پمپ روغن موتور موتور ولوو چیست؟

در مورد پمپ روغن موتور ولوو بیشتر بدانیم

پمپ روغن موتور ولوو دارای یک سیستم چرخ دنده ای می باشند که به وسیله میل سوپاپ ها نیروی دورانی و پمپ کردنی خود را از موتور می گیرند و موجب پمپاژ روغن به درون موتور می شوند.

این عمل مشابه وظیفه قلب در بدن است و چنانچه لحظه ای از کار بیفتد سیستم های دیگر را از کار می اندازد. اویل پمپ نیروی لازم خود را از موتور می گیرد البته این نیرو با واسطه به اویل پمپ منتقل می شود که یا به واسطه دنده میل سوپاپ است  یا محور دلکو که البته همه این ها بستگی به نوع ساخت و طراحی آن موتور دارد

پمپ روغن دیزل ژنراتور در دماهای بالا دچار خرابی می شود که این به دو دلیل است یا بیش از حد کار کردن موتور در شرایط نا مناسب یا به علت کمبود آب در موتور، از طرفی کهنه بودن روغن و یا نامرغوب بودن آن نیز موجب این امر می باشد.

نقد و بررسی محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *