راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

بررسی و مقایسه قیمت دیزل ژنراتور دست دوم

امروزه گران بودن قیمت دیزل ژنراتور ها، مشتریان را به خریداری مدل های دست دوم این تجهیزات ترغیب می کند. قیمت دیزل ژنراتور دست دوم بسیار کمتر از دیزل های نو است. علاوه بر این، مدل های دست دومی که کارکرد کمتری داشته اند، مزایا بیشماری را به همراه دارند. البته قبل از خرید، باید از سالم بودن دیزل ها مطمئن شوید. در غیر این صورت متحمل هزینه اضافی خواهید شد.

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم

دلایلی که شما را برای خریداری دیزل ژنراتور های دست دوم ترغیب می کنند

دیزل ژنراتور ها موتور های قدرتمندی هستند. این موتور ها کاربرد های گوناگونی دارند و می توان از آن ها در صنایع حمل و نقل، هواپیمایی، کشتیرانی و … استفاده کرد. امروزه مدل های مختلف دیزل ژنراتور برای فعالیت در صنعت طراحی شده اند. دیزل ژنراتور ها متناسب با عوامل مختلف، دارای قیمت متفاوتی هستند. اما به طور کلی حداقل قیمت این موتور های قدرتمند، ۲۰۰ میلیون تومان است. قیمت بالا این موتور ها، مشتریان را به سمت خریداری مدل های دست دوم دیزل ژنراتور ها ترغیب می کند.

از این جهت شما می توانید با پرداخت هزینه مناسبی، از یک دیزل ژنراتور قدرتمند استفاده کنید. البته شایان ذکر است که دیزل های دست دوم، کارایی دیزل های نو را ندارند. اما با در نظر گرفتن معیار های خاصی، می توانید بهترین نوع این تجهیزات صنعتی را خریداری کنید. در ادامه قیمت دیزل ژنراتور دست دوم و عوامل موثر بر آن را بررسی خواهیم کرد.

خرید ژنراتور دست دوم

خرید ژنراتور دست دوم

عوامل مهمی که بر قیمت دیزل ژنراتور دست دوم تاثیر می گذارند

از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت دیزل ژنراتور، برند سازنده آن است. برند هایی نظیر کاترپیلار، بنز، ولوو و … از بهترین کمپانی های سازنده دیزل ژنراتور هستند. دیزل ژنراتور های دست دوم این برند ها نیز قیمت بیشتری نسبت به برند های چینی دارند. کیفیت قطعات و نوع رنگ به کار رفته بر روی آن ها، از دیگر عواملی است که بر قیمت دیزل ژنراتور دست دوم موثر است. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک، قیمت دیزل ها و کارایی آن ها را افزایش می دهد.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت دیزل ها، می توان به نوع گلند های به کار رفته در آن اشاره کرد. گلند های ضد آب قیمت بیشتری دارند. همچنین دیزل هایی را خریداری کنید که از گلند های مقاوم در برابر گرد و غبار استفاده می کنند. ضخامت ورقه شاسی، از دیگر معیار های مهم در تعیین قیمت دیزل ژنراتور است. هرچه ضخامت ورقه شاسی بیشتر باشد، طول عمر دیزل ها نیز بیشتر است.

قطعات به کار رفته در تابلو فرمان دیزل ژنراتور ها اهمیت بسیار زیادی دارند. از این جهت بر قیمت این تجهیزات صنعتی تاثیر می گذارند. نوع کانوپی نیز از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت دیزل ژنراتور دست دوم است. کانوپی در واقع جذب کننده صدا دیزل ژنراتور است. از این جهت هرچه کیفیت بهتری داشته باشد، آلودگی صوتی دیزل ژنراتور کاهش می یابد.

دیزل ژنراتور دست دوم مشابه آک

دیزل ژنراتور دست دوم مشابه آک

هنگام خریداری دیزل ژنراتور های دست دوم به موارد زیر دقت کنید

در برخی موارد ممکن است دیزل ژنراتور های دست دوم، عملکرد مناسبی نداشته باشند. از این جهت قبل از خریداری، آن ها را مورد آزمایش قرار دهید. یکی از آزمایش های معتبر برای اطمینان از کیفیت دیزل های دست دوم، تست بار است. تست بار توسط دستگاهی به نام  Lond Bank انجام می شود. نتیجه این تست، نوع خروجی انرژی الکتریکی دیزل دست دوم را مشخص می کند. همچنین با تعیین فرکانس دیزل ژنراتور دست دوم، عملکرد آن را تخمین می زند.

تاریخچه این تجهیزات نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دیزل ژنراتور دست دوم است. از این جهت قبل از خریداری، حتما از ساعت کاری دیزل ها و سال ساخت آن ها مطلع شوید. همچنین به این نکته توجه کنید که دیزل ژنراتور دست دوم، در چه صنعتی کاربرد داشته است. دیزل ژنراتور های دست دوم اضطراری، عملکرد بهتری نسبت به دیزل های دست دوم روزانه خواهند داشت. برای خریداری دیزل دست دوم، لازم است تا فیلتر ها و یاتاقان های آن را بررسی کنید.

بهترین برند ژنراتور دست دوم

نتیجه گیری

قیمت دیزل‌ژنراتور دست دوم مسلماً از دیزل های نو، کمتر است. این امر موجب شده تا بسیاری از مشتریان نسبت به خرید دیزل های دست دوم اقدام کنند. یکی از مهم ترین معیار ها در خرید دیزل ژنراتور دست دوم، فروشنده آن است. راد دیزل، معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که بهترین دیزل ژنراتور های دست دوم را در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای اطلاع از مشخصات و قیمت دیزل های نو و دست دوم، به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

محصولات مرتبط

دیزل ژنراتور دست دوم 200 کاوا کامینز

دیزل ژنراتور دست دوم 300 کاوا بنز

مقالات مرتبط

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم/و شناخت مزایای آن ها

بهترین دیزل ژنراتور دست دوم را از کجا خریداری نماییم؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس