راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

برندهای معتبر دیزل ژنراتور چیست؟

قیمت دیزل ژنراتور کامینز دسته دوم

آیا تا به حال با موتور الکتریکی کار کرده اید یا حتی می دانید موتور الکتریکی چیست؟ سال هاست که دیزل ژنراتورها وارد زندگی بشر شده اند و اختراع اولین ژنراتور الکتریکی به کشف الکتریسیته برمی گردد. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از دستگاه ها از زندگی بشر حذف شده و با فناوری های برتر جایگزین شده اند. با این حال هنوز هم دیزل ژنراتورها تقریبا با همان ساختار اولیه در بین ما وجود دارند. و نقش اساسی دارند دیزل ژنراتور به عنوان تولید کننده برق نقش مهم و حیاتی در صنایع ایفا می کند. و همچنین در مراکز درمانی، کارگاه ها، کارخانجات، پمپ بنزین ها و مانند آن استفاده می شود. در این مقاله سعی داریم معیارهای خرید بهترین برند دیزل ژنراتور را برای آن بررسی کنیم.

 

بهترین برند دیزل ژنراتور در ایران

تفاوت بین برندهای دیزل ژنراتور به قدرت موتور، اندازه و تعداد سیلندرها بستگی دارد. در بین بهترین برندهای موتور برق موجود در ایران و یا برندهای دیزل ژنراتور موجود در کشور، مدل های اروپایی نسبت به انواع دیگر کیفیت منحصر به فردی دارند. دیزل ژنراتورهای چینی و ایرانی نیز با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب در بازار جهانی موجود می باشد. در این قسمت سعی داریم بهترین برندهای دیزل ژنراتور را به شما معرفی کنیم.

 

برند دیزل ژنراتور کاترپیلار

اگر بخواهیم در بین انواع ژنراتور یک برند را به عنوان بهترین برند دیزل ژنراتور انتخاب کنیم. بدون شک دیزل ژنراتور آمریکایی کاترپیلار است دیزل ژنراتورهای کاترپیلار قدرت بالایی دارند. و در صنایع بزرگ با فشار کاری بالا استفاده می شوند. محدوده قدرت موتور دیزل کاترپیلار از 300 تا 8000 کیلو وات است. این محصول نسبت به سایر دیزل ژنراتورهای موجود در ایران قیمت بیشتری دارد. برای مشاهده لیست قیمت اصلی دیزل ژنراتور کاترپیلار می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

برند دیزل ژنراتور ولوو سوئد

دیزل ژنراتور ولوو که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیزل ژنراتورهای ایران می باشد و موتور آن تولید شرکت سوئدی ولوو می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد از ویژگی های این دیزل ژنراتور می توان به داشتن قیمت متوسط ​​نسبت به سایر دیزل ژنراتورها اشاره کرد و میزان صدای آن متوسط ​​و حدود 70 دسی بل است این دستگاه همچنین نصب، عیب یابی و تعمیر بسیار آسانی دارد و در کارهای صنعتی، تجاری و ساختمانی کاربرد دارد وجود قطعات یدکی این برند در داخل کشور از مهمترین مزیت های این برند می باشد دیزل ژنراتور اصلی ولوو از طریق سایت ما قابل خرید است.

 

دیزل ژنراتور آمریکایی با نام تجاری Cummins (Cummins)

این برند یکی از بهترین و گران ترین دیزل ژنراتورها محسوب می شود مزیت دیزل ژنراتور کامینز آمریکایی عمر طولانی آن است قدرت بالای موتورهای محصولات این برند (حدود 3000 کیلووات) باعث استفاده از آنها در صنایع بزرگ شده است در حال حاضر نمایندگان این شرکت در سه کشور انگلستان، هند و چین فعالیت می کنند خبر خوب این است که می توانید دیزل ژنراتور کامینز را از سایت ما خریداری کنید.

 

 

برندهای محبوب دیزل ژنراتور

 

دیزل ژنراتور پرکینز

محصولات دیزل ژنراتور پرکینز ساخت کشور انگلستان می باشد قدرت موتور دیزل پرکینز بین 8 تا 2000 کیلووات است، این شرکت اولین موتورهای دیزلی پرسرعت را تولید کرد سرعت بالاتر در دیزل ژنراتور باعث کارایی بیشتر این موتور می شود از نظر کیفیت نیز می توان این تجهیزات را بعد از کاترپیلار در رده بهترین برند دیزل ژنراتور قرار داد به دلیل در دسترس بودن قطعات یدکی آن در کشور، طرفداران زیادی دارد هنگام خرید دیزل ژنراتور پرکینز با کیفیت باید به سرعت آن توجه کرد.

 

ولوو پنتا دیزل ژنراتور

ولوو پنتا یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور ساخت سوئد و آلمان است موتور دیزلی ولوو پنتا ژنراتور دارای طیف گسترده ای از قدرت موتور است محدوده قدرت موتور این برند از 88 تا 655 کیلو وات است از این نوع دستگاه ها می توان در محیط های تجاری، ساختمانی و صنعتی استفاده کرد قطعات این دستگاه در ایران یافت می شود و به راحتی نصب و عیب یابی می شود به همین دلیل  دیزل ژنراتور ولوو پنتا در ایران طرفداران زیادی دارد.

 

دیزل ژنراتور استمفورد

افرادی که قصد خرید ژنراتور یا دینام را دارند معمولا به سراغ دیزل ژنراتور از استمفورد می روند این برند در واقع زیرشاخه برند کامینز است استمفورد بیش از یک قرن پیش در انگلستان تاسیس شد محصولات این شرکت شامل ژنراتور و کمپرسور هوا می باشد ژنراتورهای این شرکت به همراه موتور قدرتمند دیزلی دیزل ژنراتور استمفورد را تشکیل می دهند و می توانند بسیار خوب کار کنند و راندمان خوبی از خود نشان دهند محصولات این شرکت از رده قیمتی بالایی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس