راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

۰۲۱-۵۸۴۳۷ (۳۰ خط ویژه)

Search
Close this search box.

تولید کننده دیزل ژنراتور

تولید کننده دیزل ژنراتور

شرکت راد دیزل با سابقه فعالیت 20 ساله توانسته یکی از توانمند ترین شرکت های تولید کننده دیزل ژنراتور در ایران می باشد که در ادامه جهت آشنایی بیشتر با تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت راد دیزل و همچنین آشنایی با برخی از مشتریان شرکت با ما همراه باشید.

در سال های اخیر به علت افزایش نرخ ارز و افزایش تحریم ها بسیاری از دیزل ژنراتورهای اروپایی با مشکلات بسیاری وارد ایران می شوند که علت اصلی گرانی آن هاست. از این رو تولید دیزل ژنراتور در ایران رونق بالاتری گرفته است تا کمی از قیمت سرسام آور آن بکاهد.

دیزل ژنراتور برق

دیزل ژنراتور برق

دیزل ژنراتور برق یکی از پرمصرف ترین محصولات صنعتی در اماکن صنعتی، مسکونی و تجاری به حساب می آیند که امروزه با توجه به نیاز روز افزون به ژنراتورهای تولید برق این صنعت رو به پیشرفت و افزایش فروش است.

امروزه با توجه به کاهش بارندگی و افزایش خشکسالی در ایران شرکت توانیر با مشکل تولید برق مواجه شده است که این علت موجب شده بسیاری از اماکن صنعتی، تجاری و مسکونی که مداوم با مشکل قطعی برق مواجه هستند رو به تهیه ژنراتورهای مولد برق بیاورند تا بتوانند این مشکل را حل کرده و از نیاز مداوم به برق شبکه خود را بی نیاز کنند.

تولید کننده دیزل ژنراتور در ایران

شرکت راد دیزل که زیر مجموعه هولدینگ پایا صنعت تجارت رادوین بوده با تجهیز و نصب و به اصطلاح کوبل کردن انواع قطعات مورد نیاز یک دیزل ژنراتور بر روی یکدیگر با توجه به نیاز و سفارش مشتری اقدام به تولید دیزل ژنراتورهای برق نموده است که با همکاری و همراهی تیم مهندسی قوی و تجهیزات به روز صنعتی توانسته رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

تولید کننده دیزل ژنراتور در ایران

از جمله تولیدات دیزل ژنراتورهای برق و خدمات ارائه شده توسط شرکت راد دیزل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کوبل دیزل ژنراتورهای ولوو با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبله دیزل ژنراتورهای پرکینز با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای کامینز با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای فیات با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای لوول با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای تلک با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای دوئیتس با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای بنز ایدم تبریز با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • کوبل دیزل ژنراتورهای پرکینز ایرانی یا موتورسازان تبریز با ژنراتورهای اروپایی و چینی
  • ساخت شاسی زمینی و همچنین چرخدار
  • ساخت کانوپی های سایلنت و سوپر سایلنت جهت عایق صدا و عوامل جوی
  • ساخت تابلو فرمان دستی و اتوماتیک با لوازم اروپایی، چینی، کره ای، ایرانی و ترکیه ای
  • نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور در محل

تولیدات دیزل ژنراتورهای برق

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتور حتما باید بدانید

گارانتی : تمامی محصولات شرکت راد دیزل همراه با گارانتی به مشتریان به فروش می رسد.

خدمات پس از فروش: تمامی محصولات راد دیزل با خدمات 10 ساله به فروش می رسد.

دیزل ژنراتورها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که با توجه به نوع و جنس آن میتوان از جنس های مختلفی با قیمت های مختلف با توجه به نیاز و سفارش مشتری تولید شوند. تولید دیزل ژنراتور دارای مراحل تخصصی بوده که می بایستی به صورت دقیق کوبل شوند.

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان باید بدانند این است که یک شرکت به تنهایی نمیتواند هم موتور ساز باشد و هم ژنراتورساز و تمامی شرکت های کوبل کننده ایرانی و خارجی با توجه به کیفیت ساخت خود با انتخاب شخصی یک موتور خاص را با ژنراتوری دیگر کوبل کرده و یک مارک کوبله نظیر کوبله پروماک، کوبله آکسا، کوبله گرین پاور و کامینز پاور و… برای آن ها نام گذاری می کنند. در واقع یک شرکت تولید کننده ژنراتور یک شرکت کوبله کننده می باشد.

تولید کننده کانوپی صداگیر دیزل ژنراتور

کانوپی دیزل ژنراتور یا همان اتاقک سایلنت دارای اشکال مختلفی بوده که می بایست بر اساس یک استاندارد منظم تولید شود زیرا یک کانوپی چنانچه بدون استفاده از استانداردها و بدون تجربه ساخته شود موجب داغ شدن موتور و کمبود مسیر تهویه شده که خود موجب خرابی و خفه شدن موتور می شود.

کانوپی ها را معمولا از جنس فولاد ورق 2 میلیمتر یا 1.5 میلیمتر می سازند که درون دیواره آن ها را از فوم های صداگیر پوشانده تا میزان خفه کردن صدا به حداکثر ممکن برسد.

کانوپی در دو نوع است: سایلنت و سوپر سایلنت که تولید کانوپی برای ژنراتور در جهت صداگیری و حفاظت در برابر عوامل جوی بسیار حائز اهمیت است.

تولید کننده کانوپی صداگیر دیزل ژنراتور تولید کننده کانوپی صداگیر دیزل ژنراتور

تولید دیزل ژنراتور ساخت ایران

در کشور ما موتورهای ژنراتور در دو شرکت موتور سازی بنز ایدم تبریز و پرکینز موتورسازان تبریز ساخته می شود که در حالت کلی این موتورها جنبه عمومی مصرف دارند که برای استفاده از آنها جهت تولید برق نیاز به تغییراتی در این موتورهاست که یک شرکت تولید کننده دیزل ژنراتور می تواند با اسمبل کردن و مونتاژ موتور و ژنراتور با یکدیگر و ساختن شاسی های باک دار و قابل حمل و نقل یا پورتابل و زمینی و همچنین ساخت تابلوی فرمان یک مولد برق با این متریال بسازد.

 

تولید موتور برق کوچک خانگی

بسیاری از مردم برای تامین برق اضطراری یا دائمی باغ و یا ویلای خود و حتی منزل مسکونی و یا ملک تجاری خود که شامل یک واحد است اقدام به تهیه یک موتور برق می کنند. موتور برق ها در توان های پایین وجود دارند که به صورت آماده به فروش می رسند. در صورتی که بخواهید سفارشی باشد می توان این موتور برق ها را از نو با موتور و ژنراتوری متفاوت تولید کرد. موتور برق های خانگی سبک بوده و می توان آنها را به طرق مختلفی تولید کرد.

تولید یک موتور برق کوچک و خانگی می تواند به صورت کوپلینگی، دیسکی و به صورت فولی تسمه بین موتور و ژنراتور باشد.

تولید موتور برق کوچک خانگی

زمان و مراحل  تولید و کوبله یک دیزل ژنراتور

معمولا برای کوبله کردن یک دیزل ژنراتور نیاز به یک روز زمان بابت ساخت شاسی ، سیم کشی و نصب متعلقات و رنگ کردن شاسی زمان می برد. البته با احتساب این که تمام کار و وقت بر روی همان موتور ژنراتور جهت تولید صرف شود.

البته ساخت شاسی کانوپی دار و ساخت کانوپی خود حدود 4 الی 5 روز زمان خواهد برد. شاسی چرخ دار نیز دو روز زمان خواهد برد جهت پرتابل کردن موتور ژنراتور.

 

تولید دیزل ژنراتور پرتابل یا چرخدار

تولید دیزل ژنراتور پرتابل یا قابل حمل که به صورت دو چرخ و یا چهار چرخ ساخته می شوند یکی دیگر از فرآیندهای کوبله کردن ژنراتورهاست. دیزل ژنراتورهای پورتابل برای مصارف ساختمانی و صنعتی و عمرانی که جنبه کار موقت دارند بسیار به کار می روند. دیزل ژنراتورهای پورتابل یا قابل حمل را گاها به صورت سایلنت شده نیز می سازند تا درمقابل شرایط جوی از قبیل باد و باران و گردوخاک محافظت شده باقی بماند.

 

دیزل ژنراتور چرخ دار

نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور

شرکت راد دیزل برای تمامی محصولات فروخته شده خود در هر کجای ایران اقدام به فرستادن مهندسین خود می نماید تا عملیات نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور را انجام دهند که این اقدام سبب می شود تمام محصولات با گارانتی نصب تحویل مشتری شود.

آموزش دستورالعمل های نگهداری دیزل ژنراتور

سرویس و نگهداری یک دیزل ژنراتور یکی از اقدامات بسیار مهم می باشد که خریدار حتما باید به آن دقت و رسیدگی کند زیرا کوتاهی کردن از این فرآیند سبب شده دیزل ژنراتور آسیب دیده و خسارت مالی به بار بیارد نکات مهم جهت نگهداری و سرویس دیزل ژنراتور مثل تعویض به موقع روغن موتور ، فیلتر های سوخت، هوا و روغن است.

شرکت راد دیزل با داشتن کارشناسان فنی و مکانیک های با تجربه همواره پس از نصب دستگاه های تولید شده خود آموزش های لازم را به اپراتور سرویس و نگهداری دستگاه می دهند که چه نکاتی را جهت سلامت دستگاه کنترل کند.

آموزش دستورالعمل های نگهداری دیزل ژنراتور

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین خدماتی می باشد که خریدار می بایست قبل از خرید به آن توجه کند، زیرا تمامی دستگاه های موتوری پس از چندین سال نیاز به قطعات و لوازم یدکی دارند جهت اورهال کردن، در صورتی که خریدار دستگاه خود را از شرکت نامعتبر و یا فروشگاهی تهیه نماید که هیچ گونه خدماتی ندارد در زمانی که نیاز به لوازم دارد حتما دچار مشکل می شوند.

شرکت راد دیزل تمامی دیزل ژنراتور های تولید شده و تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود عرضه می کند.

 

تعمیر دیزل ژنراتور

شرکت راد دیزل با داشتن کادر مجرب مهندسی و کارشناسان و مکانیک های مجرب همواره در کنار مشتریان خود و تمامی مصرف کنندگان عزیز می باشد، در صورتی که نیاز به تعمیر دیزل ژنراتور دارید می توانید با تماس با شرکت راد دیزل مشکل خود را در میان بگذارید که در سریع ترین زمان ممکن کار شناسان واحد تعمیر در محل شما حضور پیدا خواهند کرد جهت بررسی و عیب یابی و همچنین تعمیر دیزل ژنراتور شما.

برخی از مشتریان شرکت راد دیزل

  • ایران خودرو
  • بیمارستان میلاد
  • آستان قدس رضوی
  • کارخانجات تبرک
  • شرکت قشم مولد
  • فولاد آتیه خاورمیانه
  • بیمه سلامت ارومیه
  • کارخانه روغن لادن
  • داروسازی آریوژن فارمد
  • شرکت کاشی ایفا سرام
  • شرکت شهاب انرژی صبح گلستان
  • و………..

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس