راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

۰۲۱-۵۸۴۳۷ (۳۰ خط ویژه)

Search
Close this search box.
خاموش کن ولوو

خاموش کن ولوو

استعلام قیمت و مشاوره قبل از خرید

تماس با ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

قیمت مقطوع

پرداخت آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تضمین کیفیت

توضیحات محصول

خاموش کن ولوو

خاموش کن ولوو ( قطع کن ولوو )، شیر برقی هستند که در زمان نیاز موتور به خاموش کردن موتور کمک می کنند و این عمل بسیار در زمان استارت و STOP موتور حائز اهمیت است. شیر برقی ها دستورات الکترونیکی را به وسیله حرکت های کششی و رانشی اجرا می کنند. شیر برقی ها یا سلونوئید های موتور قطعاتی هستند که وجود آن ها برای جلوگیری از صدمه دیدن موتور واجب است.

خاموش کن ولوو

فروش خاموش کن ولوو

فروش قطع کن دیزل ژنراتور ولوو در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید.

فروش خاموش کن ولوو

قیمت قطع کن ولوو / قیمت خاموش کن ولوو

قیمت سلونوئید ولوو 12 ولت و 24 ولت قیمت قطع کن دیزل ژنراتور ولوو به مدل موتور و توان موتور دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده دیزل ژنراتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

وظیفه شیر برقی ولوو چیست؟

وظیفه شیر برقی موتور ولوو یا همان قطع کن ولوو این است که نیرو یا انرژی الکتریکی دستور داده شده به خود را به انرژی رانشی یا کششی تغییر دهد.

از سلونوئید ها برای قطع و وصل کردن مسیر سوخت استفاده می شود تا بتوانند موتور را خاموش کنند.

وظیفه شیر برقی ولوو چیست؟

علت خرابی قطع کن ولوو

  • اصل نبودن کالا
  • ساعت کارکرد بالا
  • نوسانات برقی از تابلو برق
  • مناسب نبودن شیر برقی برای آن موتور
  • گرفتگی های ناشی از ناخالصی های درون سوخت

 

در مورد سلونوئید VOLVO بیشتر بدانیم

در ژنراتورهایی که ecu ندارند و شیر انژکتور آنها برقی نیست باید از سلونوئید یا قطع کن استفاده کرد سلنوئید ها در دو نوع سه سیم و دو سیم موجود می باشند.

نوع دو سیم معروف به خاموش کن (stop solenoid) میباشد.

این نوع خاموش کن ها را بخاطر جریان مصرفی زیاد ( تا 16 آمپر ) نمیتوان از مدت زمان کوتاهی (چند ثانیه تا یک دقیقه) بیشتر فعال نمود.

نوع سه سیم معروف به شیر برقی یا سلونوئید (fuel solenoid) میباشد

این قطعه کمتر بعنوان خاموش کن مورد استفاده قرار میگیرند. مگر اینکه موتور شما زمان زیادی طول میکشد تا خاموش شود. این نوع سلونوئیدها بخاطر وجود سیم سوم موسوم به نگهدار ، میتوانند به صورت دائم وصل بمانند.

در مواقعی که برای روشن ماندن موتور دیزل ژنراتور باید اهرم انژکتور کشیده شود، از این مدل سلونوئید استفاده میکنیم. در مواقعی که زمان مورد نیاز برای خاموش شدن دیزل ژنراتور نیز بیش از 15-30 ثانیه است نیز میتوان از این نوع شیر برقی استفاده کرد.

نقد و بررسی محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *