راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

دیزل کامینز ساخت کجاست و برای خرید آن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دیزل کامینز ساخت کجاست؟(سری x)

در پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور کامینز ساخت کجاست باید به طور کامل تاریخچه و مشخصات آن را بررسی کرد. در بررسی هایی که به عمل آمده، دیزل های کامینز ساخت شرکتی در کشور ایالات متحده آمریکا هستند که موتورهای دیزلی و فناوری های مرتبط به آن را در سراسر جهان از سال 1919 تولید می کند. همچنین بعد از مراحل فروش و خرید توسط مشتری، خدمات پس از فروش نیز ارائه می شود. این دیزل ها محصولات با کیفیتی هستند که دارای کیفیت و ماندگاری بالا هستند.

چگونه تشخیص بدهیم دیزل کامینز ساخت کجاست؟

دیزل های کامینز در چند کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، برزیل، هند و چین ساخته می شوند. این شرکت در بیش از 170 کشور نمایندگی دارد و محصولات خودش را تقریبا در 180 کشور به فروش می رساند.برای این که بدانید کدام کشور آن را تولید کرده است، لازم است که هنگام خرید شماره سریال را مشاهده کنید تا اطلاعات کاملی دریافت کنید. با استفاده از شماره سریال می توانید با مرکز پاسخگویی تماس گرفته و از کشور تولید کننده آن اطلاع پیدا کنید. اگر به شماره سریال دسترسی ندارید یا این که نمی توانید با خدمات مشتریان تماس بگیرید کافی است از فروشنده سوال کنید تا اطلاعات لازم را به شما بدهد.

نحوه ساخت دیزل کامینز و چگونگی کارکرد آن

در یک موتور دیزلی، احتراق یا سوختن فقط با فشرده سازی هوا به دست می آید. این موتورها در هر دور موتور همیشه همان مقدار هوا که بر اثر مکش به داخل می کشد را از طریق یک ورودی وارد می کنند تا سوپاپ ورودی باز و بسته شود.تفاوت دیزل های کامینز با سایر دیزل ژنراتور ها ها در سوراخ، سرسیلندر و ساختار موتور است. همچنین نیروی چرخشی یا گشتاور بیشتری برای تولید نیرو با واحد اسب بخار تولید می کنند.

بزرگترین تولیدکننده دیزل کامینز ساخت کجاست و در کدام منطقه است؟

در دست داشتن بازار یکی از نقاط قوت کامینز است بزرگترین تولید کننده موتورهای دیزلی در جهان به حساب می آید که اکثر تولیدات آن در آمریکا و به خصوص آمریکای شمالی ساخته می شوند. در حقیقت یک شرکت جهانی به حساب می آید و در حدود چند هزار کارخانه در 197 کشور جهان دارد.

مشخصات فنی دیزل های کامینز

اگر از این که دیزل کامینز ساخت کجاست اطمینان پیدا کردید و قصد خرید آن را دارید، لازم است که مشخصات فنی، قیمت به روز آن را بدانید و سپس برای خرید اقدام کنید. دیزل های کامینز در سری های مختلفی تولید و به فروش می رسند. سری های این دیزل ها به شرح زیر هستند.

  • دیزل کامینز سری x
  • دیزل کامینز سری QST
  • دیزل کامینز سری B
  • دیزل کامینز سری F

دیزل کامینز سری X

در سری X شرکت کامینز توانسته است استاندارد های لازم را دریافت کند. همچنین از نظر هزینه و کیفیت ساخت نسبت به سری های دیگر بسیار مقرون به صرفه است به دلیل این که به شما کمک می کند از هر قطره سوخت حداکثر استفاده را ببرید. کارایی آن به دلیل این که مستقیم به آن سوخت تزریق می شود بالا است.

دیزل کامینز سری QST

این دیزل ها قدرتی معادل با 950 تا 1500 اسب بخار دارند. کامینز QST دارای پیشرفته ترین تکنولوژی نسبت به سایر سری ها است. همین ویژگی سبب می شود که در بسیاری از کارها با دوام باشد. ظرفیت سیستم روغن آن در حدود 148 لیتر است.

دیزل کامینز سری QST

دیزل کامینز سری QST

دیزل کامینز سری B

دیزل‌های کامینز B قدرتی برابر با 200 تا 325 اسب بخار و نیروی چرخشی 700 پوند دارند. در این سری از یک سیستم ارتقا یافته برای افزایش استحکام استفاده می شود. فیلترهایی تعبیه شده که می توانند دیزل را در برابر خوردگی و آلایندگی مقاوم کنند.

دیزل کامینز سری B

دیزل کامینز سری B

دیزل کامینز سری F

در دیزل سری F، نیروی چرخشی 450 پوند و نیروی تقریبی 100 اسب بخار به کار می رود. سیستم تصفیه خاصی به کار رفته است که باعث می شود فضای کمتری اشغال شود و حتی نسبت به سری های دیگر وزن کمتری دارد. برای این که بدانید دیزل کامینز ساخت کجاست، می توانید با مرکز تماس گرفته و اطلاع لازم را کسب کنید.

دیزل کامینز سریF

دیزل کامینز سریF

خرید آنلاین دیزل کامینز

هنگامی که بررسی های لازم برای مشخصات فنی و دانستن این که دیزل کامینز ساخت کجاست  را انجام دادید، می توانید برای خرید آنلاین اقدام کنید. شرکت راد دیزل برای خرید دیزل های کامینز انواع خدمات از مشاوره تا خدمات پس از فروش را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس