راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

۰۲۱-۵۸۴۳۷ (۳۰ خط ویژه)

Search
Close this search box.

راهنمای خرید و قیمت لوازم یدکی ولوو اصل

فروش لوازم یدکی موتور ولوو

ولوو از معروف ترین برند های خودرو سازی به ویژه کامیون در دنیا است. پیدا کردن قطعات این برند و اطلاع از قیمت لوازم یدکی ولوو در بازار ایران به دلیل مشارکت های تجاری با این برند چندان دشوار نیست. ازآنجایی که تمرکز این برند بر روی کیفیت و مهارت در ساخت بوده، مخاطبان زیادی را نیز متوجه خود ساخته است. به طوری که سالانه بسیاری از اتوبوس ها، وسایل نقلیه، تریلی ها و کامیون ها در سراسر جهان توسط این کارخانه تولید می شوند.

فروش لوازم یدکی موتور ولوو

نکات خرید لوازم یدکی ولوو

بهتر است از قطعات یدکی اصل این برند استفاده کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما به صورت حرفه ای سرویس می شود. همه قطعات اصلی ولوو مطابق با مشخصات دقیق خودرو های ولوو طراحی، تست و تولید شده اند تا با سایر اجزای خودروی شما تعامل بهینه داشته باشند. استفاده از قطعات اصلی ولوو طول عمر و دوام دستگاه را افزایش می دهد. خرید این قطعات از نمایندگی فروش قطعات ولوو و مراکز معتبر به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر افزایش طول عمر خودرو، فقط یک بار برای تعمیر هزینه کنید.

خرید قطعات و لوازم جانبی طراحی شده برای Volvo

شرکت سهامی خاص راددیزل وارد کننده انواع ژنراتور، موتور برق و لوازم یدکی در برند های مطرح جهانی مانند ولوو است. این شرکت تا امروز با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود توانسته است نظر مثبت مخاطبان را در پخش عمده لوازم یدکی ولوو جلب کند. می توانید برای سفارش و اطلاع از قیمت سایر قطعات به سایت ما سر بزنید. به ‌روز ترین لیست قیمت، کاتالوگ و مشخصات فنی قطعات در سایت RADDISEL قابل مشاهده هستند.

قیمت لوازم یدکی ولوو

فاکتور های متفاوتی روی قیمت لوازم یدکی تأثیر گذار هستند. اندازه، سایز و کیفیت از جمله این موارد می باشند. همچنین قطعات اصلی رنج قیمتی متفاوتی از لوازم جانبی این برند دارند. به طور کلی متوسط 3 تا 30 میلیون تومان را برای قیمت لوازم یدکی ولوو سنگین می توان تخمین زد؛ اما قطعات گران تری مثل گیربکس کامیون ها تا 200 میلیون تومان نیز فروخته می شوند. در ادامه مشخصات برخی از رایج ترین لوازم جانبی های این برند را مرور می کنیم.

فروش قطعات یدکی موتور ولوو

تیغه های برف پاک کن اصل ولوو

توصیه می کنیم هر سال تیغه های برف پاک کن خود را برای دید بهتر تعویض کنید. تیغه های برف پاک کن اصلی ولوو باعث می شوند که دید واضحی از شیشه خودروی داشته باشید.

فیلتر های اصلی هوای کابین ولوو

فیلتر کابین ولوو با فیلتر کردن هوای آلوده و ذرات موجود در هوا شهری تضمین می کند کابین از هر گونه آلودگی آب و هوایی پاک باشد. برای آشنایی با سایر قطعات به ادامه مقاله راهنمای خرید و قیمت لوازم یدکی ولوو اصل توجه کنید.

قطعات ترمز

لنت ترمز اصلی و اجزای ترمز به گونه ای طراحی شده اند که با سیستم ترمز ولوو شما هماهنگی کامل داشته باشند. برای اینکه سیستم های ترمز کمک راننده ولوو به خوبی کار کنند، به ترکیبات و مواد خاصی نیاز است.

 

باتری های اصلی ولوو

یک ولوو مدرن حدود 60 سیستم و جزء دارد که جریان الکتریکی مصرف می‌کنند و به باتری خودرو نیازمندند. باتری‌های ولوو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از بالاترین سطح اطمینان، حتی در سخت‌ ترین شرایط، برخوردار باشند. تست های پیشرفته روی باتری های اصل ولوو نشان می‌دهند که این باتری ها در دماهای پایین تا ۳۰- درجه سانتی‌گراد نیز انرژی لازم را برای خودرو فراهم می کنند. در شرایطی که جریان برق زیادی برای خودرو خود نیاز داشته باشید، عمر مفید باتری حدود 4 تا 6 سال خواهد بود.

دیزل ژنراتور ولوو

Volvo Penta در سال 1907 میلادی به منظور استفاده بهینه از انرژی با تولید موتورهای دریایی شروع به فعالیت در کاربرد های دریایی و صنعتی کرد. لیست قیمت لوازم یدکی ولوو و انواع دیزل ژنراتورها را از سایت راددیزل ببینید.

جمع بندی

در این مقاله نکاتی در زمینه خرید قطعات ولوو را مشاهده کردید و تفاوت بین قطعات اورجینال و اصل این برند را با جایگزین های موجود در بازار دیدید. همچنین مشخصات برخی از لوازم جانبی ولوو و قیمت لوازم یدکی ولوو را بررسی کردیم. در نهایت به معرفی راددیزل، واردکننده و تأمین‌ کننده تجهیزات دیزلی، پرداختیم.

 

محصولات مرتبط:

اویل پمپ موتور ولوو

واتر پمپ ولوو

مقالات مرتبط:

خرید قطعات یدکی ولوو با کیفیت بالا و اورجینال

قیمت دیزل ژنراتور ولوو به چه عواملی بستگی داشته و در چه حدودی می باشد؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس