راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

هزینه تولید برق با دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتور

هزینه تولید برق با دیزل ژنراتور نیروگاه گازی کوچک قبل از احداث نیروگاه باید تحقیقات میدانی در مورد هزینه تولید برق نیروگاه گازی یا دیزل ژنراتور انجام شود بنابراین تجزیه و تحلیل هزینه انرژی سیستم های هیبریدی و ژنراتورهای دیزلی در یک پایگاه نیروگاه منتخب برای ایستگاه های فرستنده و گیرنده مخابراتی در نیجریه می باشد.

در این مقاله به بررسی هزینه تولید برق با دیزل ژنراتور می پردازیم همچنین نحوی تولید برق با انواع دیزل ژنراتور، ژنراتور گازی و نیروگاه هیبریدی را بررسی می کنیم.

 

تولید برق با دیزل ژنراتور

تولید برق با دیزل ژنراتور بیش از 60 دلار در هر کیلووات ساعت است رقابتی ترین منبع انرژی در میان نیروگاه ها شامل یک نیروگاه برق آبی بزرگ و یک نیروگاه گازی کوچک است هر دو به طور متوسط ​​005 تا 007 دلار در کیلووات ساعت هستند، در حالی که باد حدود 009 دلار در کیلووات ساعت هزینه دارد همچنین تغییر به سیستم های انرژی های تجدیدپذیر هیبریدی کارآمدتر می تواند سالانه 13 تا 14 میلیارد دلار در صنعت مخابرات صرفه جویی کند.

و در عین حال هزینه های سرمایه گذاری (CAPEX) را محاسبه کنید در صورت اتخاذ، این فناوری های سبز پتانسیل حذف نزدیک به 40 میلیون تن انتشار کربن و همچنین صرفه جویی 100 تا 500 میلیون دلاری در سال را دارند در این مطالعه، مدل بهینه‌سازی سیکل ترکیبی الکتریکی تجدیدپذیر (HOMER) برای شبیه‌سازی یک سیستم هیبریدی PV خورشیدی برای سه بار مختلف (4، 64، و 8 کیلووات) و سه زمان‌بندی مختلف ژنراتور استفاده شد: برنامه بهینه توسعه‌یافته، برنامه اجباری، و ژنراتور برای شبیه سازی تجزیه و تحلیل انرژی و هزینه یک نیروگاه هیبریدی برای 12 سایت مختلف در سراسر نیجریه.

مقایسه‌ها برای تعیین سیستم‌های بهینه ایستگاه‌های پایه با بارهای داده شده انجام می‌شود: (i) سطح هزینه انرژی (LCOE) و (ii) توان تولید شده (3) درصد سهم انرژی توسط سیستم PV خورشیدی (4) نفوذ فتوولتائیک (PV) (5) مصرف سوخت (6) مصرف سوخت و (7) انتشار کربن بخش‌های باقی‌مانده مقاله به شرح زیر سازماندهی شده‌اند: بخش 2 کار انجام شده روی سیستم نیروگاه سیکل ترکیبی مربوطه را ارائه می‌کند.

بخش 3 پیکربندی سایت، شبیه سازی و طراحی امکان سنجی اجزای نیروگاه با استفاده از مدل بهینه سازی هیبریدی HOMER را مورد بحث قرار می دهد نتایج شبیه سازی در بخش 4 ارائه شده است، در حالی که بخش 5 نتیجه گیری و توصیه ها را ارائه می دهد.

 

قیمت دیزل ژنراتور چگونه تعیین می شود؟

قیمت دیزل ژنراتور با توجه به قدرت، کشور سازنده، برند، سال ساخت و همچنین با توجه به نوسانات نرخ ارز متفاوت است با این حال در تلاشیم تا لیست قیمت تقریبی دیزل ژنراتورهای موجود در شرکت “ابیاران” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در ادامه می توانید از قیمت هر یک از دستگاه های تولید برق بر اساس توان هر کدام بر حسب کیلوولت آمپر یا کیلوولت آمپر مطلع شوید جهت تایید قیمت فروش دیزل ژنراتور و ارسال سفارشات سفارشی و همچنین نیاز به دریافت هرگونه مشاوره خرید تخصصی با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مجموعه ما با واردات و عرضه مستقیم انواع مدل های دیزل ژنراتور این امکان را دارد که مناسب ترین برند ژنراتور را از نظر قیمت و کیفیت با نام «دیزل ژنراتور بادوین» عرضه کند.

برای صرفه جویی در هزینه ها و تامین برق خانگی، نیمه صنعتی و کارگاهی می توانید از موتور برق استفاده کنید اگر قصد دارید یک ژنراتور برق قابل حمل داشته باشید، توصیه می شود یک موتور الکتریکی تهیه کنید با خرید موتور برق می توانید در مصرف برق خانه ها صرفه جویی کنید علاوه بر منازل، از یک موتور الکتریکی کوچک نیز برای تامین برق کمپ های مسافرتی و تفریحی استفاده می شود.

 

تجهیزات تولید برق اضطراری خانگی

مصرف سوخت دیزل ژنراتور

پارامترهای مختلفی بر مصرف سوخت دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد اما به طور کلی میزان مصرف معمولا به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و بار آن بستگی دارد و بر این اساس می توان تخمین تقریبی از میزان مصرف به دست آورد.

دیزل ژنراتورها به طور متوسط ​​190 گرم تا 220 گرم گازوئیل در ساعت در هر کیلووات مصرف می کنند این مقدار با توجه به ارتفاع از سطح دریا، دمای محیط، رطوبت نسبی محیط، قدمت دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است مثال: اگر از دیزل ژنراتور 100 کاوا با بار متوسط ​​80 کاوا استفاده می کنید، میانگین مصرف سوخت 10 لیتر در ساعت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس