راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور

پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور یکی از لوازم یدکی دیزل ژنراتور می باشد ، کار پمپ سوخت مکش سوخت از باک سوخت به وسیله پمپ سه گوش و ارسال آن پس از از عبور از فیلتر به محفظه پمپ فشار بالا و عبور از انژکتور برای پودر شدن و پاشش درون محفظه احتراق یا همان سیلندر است.

فروش پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور

فروش انواع پمپ سوخت دیزل ژنراتور برق در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید.

 قیمت پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور

وظیفه پمپ سوخت دیزل ژنراتور چیست؟

پمپ گازوئیل ژنراتور ها که در صورت عدم وجود آن ها هیچ سوخی از باک به درون سیلندرها و محفظه ی احتراق پمپ نمی شود و در نتیجه هیچوقت موتور ژنراتورها روشن نخواهند شد. پمپ های سوخت دیزل ژنراتور یکی از مهم ترین بخش های یک موتور احتراقی است که می تواند سوخت را با فشار و دبی مناسب اشتعال موتور به درون آن ارسال کرده و موجب پاشش صحیح از سوی انژکتور می شود.

علت خراب شدن پمپ سوخت دیزل ژنراتور چیست؟

 قیمت پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور

قیمت پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور برق به مدل دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده دیزل ژنراتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

در مورد پمپ سوخت دیزل ژنراتور بیشتر بدانیم

پمپ سوخت دستی دیزل ژنراتور

پمپ های دستی به علت سائیدگی پیستون و لوازم آب بندی خود موجب خرابی می شوند.

این امر خود موجب نکشیدن گازوئیل در مدار سوخت رسانی میگردد. و قابل تعمیر نیست باید با استفاده از لوازم یدکی ژنراتور تعویض گردد.

برخی از برندهای موجود در شرکت راد دیزل :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *