راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

آیا باید یک موتور برق دست دوم بخرید؟

اگرچه موتور برق دست دوم معمولاً قابل اعتماد است، اما قضاوت در مورد نحوه کار مالک قبلی با تجهیزات همچون خرید یک ماشین دست دوم است و کمی دشوار است. ژنراتور وسیله ای است که منبع انرژی را برای استفاده در مدار خارجی به برق تبدیل می کند. ژنراتور در اصل ماشینی است که انرژی الکتریکی تولید می کند. ژنراتورها در بسیاری از خانه ها، مشاغل، سازمان های صنعتی و محیط های تجاری، به ویژه در مواقع اضطراری، قطع برق یا رویدادها، نقش کلیدی دارند. از آنجایی که ژنراتورها نقش بسیار مهمی در عملکرد تعدادی از سیستم ها ایفا می کنند، ژنراتورهای خراب یا نامطمئن مشکلات عمده، هزینه های غیرمنتظره و تاخیرهای استرس زا ایجاد می کنند.

خرید موتور برق دست دوم

خرید موتور برق دست دوم

دلایل خرید موتور برق دست دوم

هنگام خرید موتور برق دست دوم، لازم است همه گزینه های خود را بسنجید. برخی از مزایای خرید ژنراتور دست دوم عبارتند از:

مقرون به صرفه

آخرین ورژن ژنراتورها در مقایسه با ژنراتورهای دست دوم گران هستند. همچنین ممکن است یک ژنراتور به صرف کارکرد چند ساعته و چند ماهه یک ژنراتور دست دو محسوب شود در حالی که همچنان سالم  و جدید به نظر برسد.

دسترسی

زمان انتظار زیادی برای دسترسی به یک مجموعه دست دوم وجود ندارد. سفارش ژنراتورهای جدید ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد تا از تولیدکنندگان یا تامین کنندگانی که بسیاری از آنها در خارج از کشور قرار دارند، به دست سفارش دهنده برسد به خصوص اگر درخواست خرید در زمان اوج مصرف باشد.

نگهداری در آینده

خرید از یک فروشنده موتور برق دست دوم که در داخل کشور صاحب کسب و کار است سبب می شود شما بتوانید پس از خرید موتور برق از خدمات تعمیر و نگهداری او نیز بهره مند شوید. فقط توجه داشته باشید که باید از مشاغل معتبر خرید کنید. ما، طیف گسترده ای از ژنراتورهای دست دوم و جدید و همچنین قطعات یدکی را داریم.

5 موردی که باید قبل از خرید موتور برق دست دوم بررسی کنید

سن، ساعت و استفاده

با نگاهی به مجموعه ژنراتور استفاده شده، یکی از اولین مواردی که باید به دنبال آن باشید ساعت، سن و تاریخچه مصرف موتور برق دست دوم است. ژنراتورها را می توان برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که نیاز به برق در زمان های مختلف و به روش های مختلف دارند استفاده کرد. ژنراتوری که به عنوان یک مجموعه پشتیبان استفاده شده است، حتی اگر چند سال از عمر آن گذشته باشد، ساعات کار کمی برای آن محسوب می شود.

تاریخچه و شهرت سازنده

مانند هر وسیله دیگری، ژنراتورها نیز دارای مارک های بادوام تر و قابل اعتمادتر خواهد بود. پس درباره برندهایی که به تولید ژنراتورهای بادوام، کارآمد و بادوام معروف هستند، تحقیق کنید. مارک های قابل اعتماد برای موتور برق دست دوم شامل کامینز، دیترویت، پراماک، پرکینز، و … است. بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، فاکتور اصلی شما هزینه، قدرت یا پشتیبانی است، به هر حال برندی وجود دارد که نیازهای همه را برآورده کند.

ساییدگی و از هم گسیختگی فیزیکی

اگر قصد خرید یک موتور برق دست دو که در محیط بیرون نگهداری می شود را دارید، توجه داشته باشید احتمال ساییدگی و پارگی بدنه ژنراتور به دلیل شرایط آب و هوا بیشتر از مجموعه ای است که در محیط داخل نگهداری می شود. پس مهم است که ترک ها و خوردگی اجزای مکانیکی را که به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند بررسی کنید. مطمئن شوید که فراتر از رنگ اولیه را بررسی کرده اید، زیرا موتور برق دست دوم را می توان به راحتی دوباره رنگ کرد.

اهمیت بررسی بدنه فیزیکی موتور برق دست دوم

اهمیت بررسی بدنه فیزیکی موتور برق دست دوم

تست بار

توجه به تست بار ژنراتوری که کار کرده است، ضروری است. آزمایش بار به ارزیابی توان عملیاتی کمک می کند، زیرا ژنراتورهای قدیمی می توانند با گذشت زمان برق را از دست بدهند. زمانی که قطعات را تعویض می‌ کنیم، تمام بررسی‌ ها و گزارش ‌های لازم را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که ژنراتور بهترین عملکرد را دارد و قابلیت ‌های واقعی ژنراتور را پشتیبانی می ‌کند.

استفاده از یک شرکت قابل اعتماد

مطمئن شوید که از موتور برق را از کسب و کاری خرید می کنید که می داند چه می کند! شرکت مناسب بررسی ها و خدمات لازم را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که ژنراتور در بهترین شرایط کاری قرار دارد. این موارد مواردی مانند تعویض روغن، تعمیر/تعویض قطعات، رنگ آمیزی و بررسی بار را پوشش می دهد. شما باید از شرکت بپرسید که آیا ژنراتورهای دست دو تست شده اند، قطعات تعویض شده اند و آزمایش های بار انجام شده است یا خیر. همچنین اکیداً توصیه می شود از یک شرکت شناخته شده با تجربه در خدمات خرید کنید.

خرید موتور برق دست دوم از فروشگاه های معتبر

خرید موتور برق دست دوم از فروشگاه های معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس