راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

6 نکته برای جلوگیری از خرابی قطعات ژنراتور دویتس

قطعات ژنراتور دویتس با کیفیت منحصر به فرد

تجهیزات جدید و مدرنی برای راحتی کار عموم مردم طراحی شده‌ اند که ژنراتور ها جزو آن ها هستند. هر ژنراتور از قطعات خاصی ساخته شده که هر کدام دارای ساختار ویژه‌ ای هستند. در مواردی ممکن است شاهد بروز ایراد در این قطعات باشیم که در این مواقع باید آن‌ ها را تعمیر یا تعویض کرد. درمیان انواع ژنراتور، ژنراتور‌دویتس محبوبیت فوق‌العاده بالایی دارد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه از بروز ایراد در قطعات ژنراتور دویتس جلوگیری کنید.

در محافظت از قطعات ژنراتور دویتس از این نکات غافل نشوید

نکاتی برای نگهداری و جلوگیری از خرابی قطعات ژنراتور دویتس در شرایط بهینه وجود دارد که با توجه به آن ها دیگر نیازی به خرید قطعات ژنراتور نخواهید داشت.

از سوخت مناسب برای ژنراتورها استفاده کنید

رعایت توصیه های سازنده الزامی است تا موتور ژنراتور تحت تأثیر شرایط و عوامل مخرب قرار نگیرد و عمر مفید بالایی داشته باشد. با پیروی از توصیه های سازنده، از این دستگاه به درستی، ایمن و کارآمد استفاده خواهید کرد.

نگهداری و نظافت فیلترهای دستگاه

هم هوا و هم سوخت باید در شرایط بهینه باشند تا ژنراتور های دویتس به درستی کار کنند. بسیاری از ژنراتور ها فیلتر بنزین داخلی ندارند، اما توصیه می کنیم فیلتر بنزین را روی ژنراتور خود نصب کنید. اگر به طور منظم از این دستگاه استفاده می کنید، باید هر شش ماه یکبار فیلتر بنزین را تعویض کنید. فیلتر هوا یکی دیگر از بخش های حیاتی است. این قطعه برای جلوگیری از آسیب دیدن توسط گرد و غبار یا شن و ماسه به داخل سیلندر نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

تعویض یا تمیز کردن شمع

بد بودن شمع ها با ایجاد جرقه زنی ضعیف باعث می شود که ژنراتور های دویتس به درستی کار نکند. اگر هنگام تعویض شمع متوجه شده اید دستگاه شما همچنان ایراد دارد، توصیه می کنیم با فروشگاهی که آن را به شما فروخته است تماس بگیرید. به همین دلیل مهم است که خرید قطعات ژنراتور خود را با ضمانت عالی انجام دهید.

روغن ژنراتور دویتس را به طور مرتب تعویض کنید

با گذشت زمان، روغن مقاومت حرارتی و ویسکوزیته خود را از دست می دهد. بنابراین توصیه می شود از روغن تمیز، جدید و با کیفیت عالی استفاده کنید تا ژنراتور شما محافظت شده و 100% کارایی داشته باشد.

باتری را چک کنید و پایانه ها را چرب کنید

ژنراتور های استارت الکتریکی نیاز به تعمیر و نگهداری کارآمد و منظم دارند. وضعیت باتری را بررسی کنید و پایانه های آن را به طور مرتب چرب کنید. بنابراین اینگونه عمر مفید ژنراتور های دویتس خود را افزایش دهید و دیگر نیازی به خرید قطعات ژنراتور نخواهید داشت.

بلبرینگ ها، واشرها و آب بندی ژنراتورها را بررسی کنید

هنگامی که خرابی قطعات ژنراتور دویتس را بررسی می کنید باید از عدم نشت روغن موتور و نشت خنک‌کننده اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که نگهداری پیشگیرانه به شما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهید.

 تهیه قطعات ژنراتور با قیمت بسیار مناسب

ژنراتور دویتس را با شناخت کامل خریداری کنید

DEUTZ مجموعه های کامل ژنراتور برق را تولید می کند و کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینانی را ارائه می دهد که مشتریان دویتس شایسته آن هستند. ژنراتور های دویتس شامل ویژگی ‌های مختلفی هستند. می ‌توان آن ها را برای برآوردن نیاز هر مجموعه ‌ای سفارشی سازی کرد. هر مجموعه ژنراتور دارای استاندارد های ISO 852 ISO 3046 است.

ساخت درجه یک قطعات ژنراتور شرکت دویتس

چه مبلغی باید برای تهیه قطعات ژنراتور بپردازیم؟

یکی از فاکتور های اساسی خرید مبلغ است که همه افراد با هر سطح توان مالی به آن توجه ویژه دارند. عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید قطعات ژنراتور دخیل هستند بر همین اساس نمی توان به طور دقیق قیمت را بیان کرد. به عنوان مثال اگر قطعه مورد نظر اهمیت بالایی و جزو قطعات اصلی باشد نیاز است که مبلغ بیشتری برای خرید آن پرداخت کنید. اما در حالت کلی اگر خرید قطعات را از مراکز معتبر فروش انجام دهید هزینه به نسبت پایین تری را پرداخت خواهید کرد.

                                          نگهداری اصولی از قطعات ژنراتور دویتس

سخن پایانی

طبیعتاً در صورت خرابی قطعات ژنراتور عملکرد خوبی را از آن مشاهده نخواهیم کرد. در همین راستا نیاز است که قطعات مناسب و درجه یکی برای تجهیزات خریداری کنیم. اینگونه طول عمر مفید دستگاه نیز به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت. از طریق سایت راددیزل شما این امکان را دارید که انواع قطعات ژنراتور دویتس را با کیفیت بالا خریداری کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس