راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

چرا باید ژنراتور گازی 30 کاوا را انتخاب کنیم

دیزل ژنراتور گازی 30 کاوا

امروزه نبود برق را هیچ کسی نمی تواند تصور کند. همچنین دستگاه های مختلفی ساخته و پیشرفت کردند که می توان با آنها نیاز برق را برای زمان هایی که قطعی اتفاق می افتد را از بین ببرد. ژنراتورهای گازی از جمله مواردی است که شما می توانید در شرایطی که برق نیست و نیاز دارید تا تداوم برق را ادامه دهید، از آن استفاده کنید. ژنراتور گازی 30 کاوا برای خانه و محیط های کار کوچک بهترین گزینه است. شما باید به طور کلی بر اساس نیازتان ژنراتور را خریداری کنید. چون معمولاً کاوا بین 5 تا 50 برای مصارف خانگی بیشترین استفاده را دارند. کاوا واحد اندازه گیری تولید برق در ژنراتورها است. اندازه تمامی ژنراتورها با واحد استاندارد kva اندازه گیری گرفته می شود.

ژنراتور گازی 30 کاوا برای مصارف اداری و خانگی است

ژنراتور گازی 30 کاوا برای مصارف اداری و خانگی است

ژنراتور گازی 30 کاوا مناسب مصارف خانگی

معمولاً این ژنراتورها تک فاز هستند و بیشترین استفاده را در مصارف خانگی یا اداری دارند. شما می توانید به راحتی تمامی وسایل برقی خود را با ژنراتور 30گازی  کاوا به کار بیاندازید. اطلاعات لازم از جمله میزان کیلووات را می توانید از برچسبی که به دستگاه چسبیده ببینید. در نهایت میزان آمپر مصرفی خود را محاسبه کنید و در آخر برحسب آن، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. واقعیتی که باید مد نظر داشته باشید این است که، هیچ ژنراتوری با راندمان بسیار بالا کار نمی کند. بهتر است در محاسبات میزان آمپر مصرفی خود، بالاترین میزان را در نظر بگیرید.

3 اجزای اصلی ژنراتورها مورد اهمیت هستند

3 اجزای اصلی ژنراتورها مورد اهمیت هستند

آشنایی با اجزای اصلی ژنراتور گازی 

ژنراتور گازی به طور کلی از 4 جزء اصلی تشکیل شده است که اگر هر کدام خراب باشد، دستگاه از کار می افتد. این اجزا شامل موتور احتراقی، ژنراتور مولد برق، تابلوی فرمان و قدرت و شاسی نگهدارنده سیستم است. همان طور که از اسم ژنراتور گازی 30 کاوا مشخص است، آنها با سوخت طبیعی کار می کنند. از این نظر بسیار مقرون به صرفه هستند. چون دسترسی به سوخت های طبیعی بسیار راحت است. همچنین آلودگی محیطی کمتری دارند در نتیجه، می توان آنها را دوستداران محیط زیست دانست. هزینه تامین سوخت آن نیز بسیار کمتر است و این یکی از دلایلی است که چرا ژنراتورهای گازی مناسب مصارف خانگی یا اداری هستند.

ژنراتور گازی دارای انواع مختلفی است

ژنراتور گازی دارای انواع مختلفی است

برندهای معروف ژنراتور گازی

موتورهای ژنراتور گازی 30 کاوا دارای برندهای بسیار معروفی است که در بازار ایران نیز وجود دارند که نام های آن را می توانید در ادامه ببینید:

  • موتور های گاز سوز کاترپیلار
  •  لوول چین
  • پرکینز انگلستان،
  • کامینز
  •  موتورسازان تبریز

موتورهای ژنراتور گازی 30 کاوا معمولاً از برند موتور سازان تبریز هستند. اما برای ژنراتورهایی که در صنایع بزرگتر کار می کنند، موتور گازسوز کاترپیلار بهترین گزینه است. چون توان بالایی دارد. برای ژنراتور های 60 کاوا یا کمتر، برند موتور لوول چین انتخاب خوبی است. به طور کلی شما باید ببینید که برای چه مصارفی به ژنراتور های برق نیاز دارید، تا به درستی خریداری کنید. شما می توانید از متخصصین نیز کمک بگیرید.

انواع ژنراتورهای گازی

ِژنراتورها بر اساس نوع مصرفشان به چند دسته تقسیم بندی می شوند. ژنراتورهایی که توان کمی دارند، مانند ژنراتور گازی 30 کاوا برای مجتمع های مسکونی یا ساختمان های اداری انتخاب هوشمندانه ای تلقی می شوند. چون توانایی جبران کردن 100 آمپر برق مصرفی در زمان اضطراری را دارد. چون فشار گازی شبکه شهری چیزی حدود ¼ پوند است. خود آنها به دو مدل بر اساس نوع شاسی‌شان تقسیم بندی می شوند.  نوع شاسی ساده ( باز ) هیچ عایق صوتی ندارد و می تواند آلودگی صوتی بسیاری را ایجاد کند؛ اما نوع دوم دارای عایق صوتی است و حتی در ژنراتور گازی 30 کاوا قرار گرفته است. عایق های صوتی اگر نباشند تا 85 دسی بل صدا را می توانند به گوش برسانند که بسیار آزار دهنده است. در نتیجه مجبور به گذاشتن آنها در یک اتاق جدا خواهید بود.

میزان مصرف سوخت ژنراتور گازی 30 کاوا 

میزان مصرف سوخت در ژنراتورها متغیر بوده و از یک قانون کلی برخوردار نیست. دلایلی چون توان ژنراتور، استاندارد های موتور احتراقی، نوع سوخت مصرفی و باری که توان تحمل آن را دارد، بستگی دارد. این محصولاتی چون ژنراتور گازی 30 کاوا کاربرد های بسیاری دارد. به همین دلیل می تواند انتخاب خوبی برای مصارف خانگی یا اداری شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس