راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

کاربرد قطعات و لوازم یدکی موتور برق یاماها

زندگی مدرن با بسیاری از وسایل برقی مجهز شده است. قطع برق می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. بنابراین، موتور برق ها از جمله موتوربرق یاماها تقریباً در همه جا مورد نیاز هستند. موتور برق و لوازم یدکی آن دارای توان خروجی بالا، زمان کار طولانی و مصرف سوخت عالی است. این موتور برق ها با پیشرفته ترین تکنولوژی مهندسی شده اند تا کارایی بالا، راحتی و سهولت استفاده، صرفه جویی و دوام را ارائه دهند. لوازم یدکی موتور برق یاماها شامل موتورها و دینام ها و سایر قطعات با ویژگی های مشخص شده هستند که برای حداکثر کارایی تولید می شوند.

نمونه ای از موتور برق یاماها

نمونه ای از موتور برق یاماها

ویژگی موتور برق یاماها و لوازم یدکی آن

برند یاماها در زمینه توسعه و تولید مدل های جدید موتور برق ها به طور مداوم در حال توسعه و بهبود است. این موتور برق ها با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها طراحی و ساخته شده اند تا عملکرد بالا، سهولت استفاده، قابلیت اطمینان بی نظیر و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی را ارائه دهند. همچنین، طراحی جدید و قابل این موتور همراه با لوازم یدکی موتور برق یاماها مناسب برای تمامی صنایع است. قطعات به کار رفته در موتور برق یاماها از مقررات CARB تجاوز نمی‌کند که سخت‌گیرانه‌ترین قوانین جهان در نظر گرفته می ‌شوند. لوازم یدکی موتور برق دارای چیدمان مناسبی برای کنترل دستگاه ها هستند. برخی از مدل های موتور برق یاماها دارای نشانگر سطح روغن و کیفیت جریان الکتریکی هستند. آن ها در مقایسه با موتور برق های تولیدکنندگان دیگر، سطح سر و صدای و لرزش پایینی ایجاد می کنند.

کیفیت موتور برق و لوازم یدکی موتور برق یاماها

کیفیت موتور برق و لوازم یدکی موتور برق یاماها

کاربرد این موتور برق

یاماها، موتور برق های خود را برای کاربرد های مختلف تولید می کنند. موتور برق یاماها یکی از تجهیزات کاربردی برای تمامی صنایع است. یک موتور برق یاماها برای همه صاحبان خانه ها، کلبه ها و باغ ها توصیه می شود. به علاوه استفاده از چنین ژنراتوری در گاراژ، هنگام بیرون رفتن به طبیعت یا گذراندن شب در یک کمپ بیهوده نخواهد بود.  موتور برق یاماها در یک سفر طولانی با ماشین کمک خوبی خواهد بود. هم چنین، در پیک نیک،  مهمانی دو ر فضای باز مفید است. وجود یک موتور برق یاماها تضمینی برای تامین برق بدون وقفه یک خانه روستایی و همچنین توانایی دریافت منبع برق در قلمرو دور از شبکه برق است. مشاوران ما نه تنها موتور برق مناسب را برای شما انتخاب می کنند، بلکه در مورد عملکرد و تفاوت بین  لوازم یدکی موتور برق یاماها نیز مشاوره می دهند.

مزایای موتور برق های برند یاماها

عملکرد بالا در بدنه ای سبک و جمع و جور: استفاده گسترده از پلاستیک در ساخت لوازم یدکی موتور برق یاماها این امکان را فراهم کرد که دستگاه سبک، فشرده و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند باشد که بتواند به طور همزمان چنین دستگاه هایی را که برای صنایع مورد تقاضا هستند، تامین کند.

قابل حمل و نگهداری آسان: در دو طرف بدنه موتور برق، دسته های حمل در بالا و پایین تعبیه شده است که حرکت دستگاه را ساده می کند. چهار چرخ بزرگ تحرک موتور برق را افزایش می دهد. علاوه بر این، دستگیره ها و چرخ های حمل به عنوان بافر در صورت سقوط و ضربه ژنراتور عمل می کنند.

امکانات زیاد و سهولت استفاده از موتور برق: استفاده از لوازم یدکی متنوع، این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از یک کنترل از راه دور بی سیم، موتور را از راه دور کنترل کنید. تمام کنترل های ژنراتور بر روی یک پانل جانبی متمرکز شده اند.

خرید موتور برق و لوازم یدکی موتور برق یاماها

خرید موتور برق و لوازم یدکی موتور برق یاماها

تولید برق با کیفیت بالا:  برای به دست آوردن جریان متناوب با کیفیت بالا، در طراحی موتور برق از یک اینورتر استفاده شده است. کنترل مدولاسیون عرض پالس (PWM) به ژنراتور اجازه می دهد تا برق با کیفیت بالا تولید کند. این بدان معنی است که این ژنراتور می تواند به عنوان منبع برق برای دستگاه های مبتنی بر سیستم های کنترل ریزپردازنده مانند تهویه مطبوع استفاده شود.

خرید موتور و لوازم یدکی موتور برق یاماها

قطعات مورد استفاده در موتور برق یاماها، از جمله خود موتورها و دینام ‌های آن ‌ها، بر اساس مشخصات فرموله‌ شده برای مطابقت با عملکرد آن ها ساخته می‌شوند. این تضمین کننده کیفیت کلی بالای ژنراتورهای یاماها از هر جنبه است. شرکت یاماها یک پیشرو شناخته شده جهانی در میان تولیدکنندگان انواع موتور برق و لوازم یدکی موتور برق یاماها است. شرکت راد دیزل نمایندگی رسمی فروش ژنراتورهای بنزینی و موتور برق یاماها است و می تواند طیف گسترده ای از این تجهیزات را به شما ارائه دهد. خرید موتور برق یک سرمایه گذاری عالی است و چشم اندازهای جدیدی را برای کسانی که از گذراندن وقت در طبیعت لذت می برند باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس