راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

انواع دیزل ژنراتور FG WILSON و مزیت های استفاده از آن ها

یکی از بهترین شرکت هایی که امروزه به ارائه دیزل ژنراتور‌ها می پردازد، شرکت اف جی ویلسون می باشد. این شرکت با فعالیت طی سالیان متوالی، توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را به دست اورد و در میان رغیب هایش همچون نگینی بدرخشد. دیزل ژنراتور FG WILSON دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد و می توانید نیاز مخاطبان خود را به خوبی برطرف سازد.

یکی از نکاتی که لازم است بدانید، نوع سوخت این دیزل ژنراتور ها می باشد. دیزل ژنراتور اف جی ویلسون اغلب از سوخت گازوئیل بهره مند می گردد که این موضوع می تواند باعث کاهش هزینه ها و آلایندگی ها شود.

مزیت ها و ویژگی های دیزل ژنراتور FG WILSON

برای این که بتوانید خرید مناسبی را تجربه کرده و از دیزل ژنراتور خود طی سالیان متوالی استفاده نمایید، می بایست در ابتدا با ویژگی های محصول مد نظر تان آشنا باشید. برخی از مزیت های دیزل ژنراتور اف جی ویلسون عبارت اند از:

  • قابلیت برنامه ریزی

اولین و مهم ترین ویژگی این محصول؛ قابلیت برنامه ریزی در کنترلر های دستگاه است. با این قابلیت حفاظت و نگهداری از محصول افزایش یافته و موتور دستگاه به هیچ وجه دچار آسیب نخواهد شد. افراد می توانند به راحتی با این ویژگی دستگاه را کنترل کرده و نگران هیچ چیز نباشند.

  • کیفیت و قیمت مناسب

از دیگر ویژگی های دیزل ژنراتور FG WILSON می توان به کیفیت و قیمت بسیار مناسب آن اشاره نمود. شرکت اف جی ویلسون همواره سعی نموده تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریانش عرضه کند.

معرفی انواع دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

معرفی انواع دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

انواع دیزل ژنراتور های FG WILSON

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، دیزل ژنراتور های شرکت اف جی ویلسون دارای انواع متفاوتی می باشند که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • دیزل ژنراتور اف جی ویلسون P11-6S

یکی از محبوب ترین نوع از دیزل ژنراتور های اف جی ویلسون، می توان به مدل P11-6S اشاره کرد. این دیزل ژنراتور FG WILSON دارای 378 کیلوگرم وزن در حالت عادی می باشد و به همین خاطر می توان آن را به راحتی جابجا نمود. حداکثر توان آن 10 کیلووات تلقی می شود و می تواند به خوبی نیاز مشتریان را برطرف سازد. این محصول 3 سیلندر از نوع خطی را در خود جای داده است و می تواند به خوبی 150 الی 2250 دور را به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور های اف جی ویلسون

مشخصات فنی دیزل ژنراتور های اف جی ویلسون

  • دیزل ژنراتور اف جی ویلسون 5-6

دیزل ژنراتور FG WILSON در مدل P13.5-6، با در بر داشتن توان حداکثر 9.92 کیلووات، توانسته به خوبی خود را در میان مشتریان محبوب سازد و فروش بالایی را به خود نیز اختصاص دهد. یکی از موضوعاتی که سبب می گردد اغلب افراد این محصول را دوست داشته باشند، موتور با کیفیت آن است. موتور دیزل ژنراتور اف جی ویلسون P13.5-6 از برند پرکینز می باشد و ولتاژ آن 230 الی 400 خواهد بود که افراد در هنگام خرید دیزل ژنراتور FG WILSON می بایست به این موضوع نیز توجه نمایند. تعداد دور این محصول 1500 بیان گردیده است و کلاس عایقی آن H تلقی می شود. قیمت دیزل ژنراتور اف جی ویلسون P13.5-6 نسبت به کیفیت فوق‌العاده آن، بسیار مناسب بوده و افراد می توانند در صورت تمایل به خریداری آن نیز بپردازند.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، دیزل ژنراتور FG WILSON به دلیل ویژگی های متعدد خود امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر، سعی کردیم تا ویژگی های این محصول را به طور کامل برای تان شرح دهیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به تهیه این محصول بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس