راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

با کاربرد و مشخصات فنی ژنراتور برق اضطراری ساختمان آشنا شوید.

قیمت ژنراتور برق اضطراری ساختمان

ژنراتور برق اضطراری ساختمان برای تامین برق مورد نیاز اماکن مسکونی در زمان قطعی برق کاربرد دارد. این تجهیزات به برخی دستگاه های الکتریکی اجازه می دهند تا در زمان قطعی برق کار کنند. وجود چنین دستگاه هایی برای ساکنین خانه ها مهم تلقی می شود. ژنراتور برق اضطراری در مناطق روستایی نیز کاربرد دارد. وجود دستگاه های تولید کننده برق در مناطق روستایی سبب بازسازی و تامین برق در این مناطق می شود. سیستم های برق اضطراری برای ساختمان ها آماده به کار هستند و می توانند نسبتا ساده یا بسیار پیچیده باشند. این تجهیزات علاوه بر ساختمان های مسکونی در ساختمان های تجاری نیز استفاده می شوند. ‌

در مورد ژنراتور برق اضطراری ساختمان چه می دانید؟

ژنراتور برق اضطراری یا موتور برق نوعی دستگاه تامین کننده انرژی الکتریکی است که در مناطقی که به انرژی برق دسترسی وجود ندارد استفاده می شود. این تجهیزات دارای طیف گسترده ای بوده و در اندازه، مدل، توان و وزن گوناگون وجود دارند. هنگام قطعی برق این دستگاه روشن شده و برق مورد نیاز را تامین می کند. همچنین بعد از وصل شدن برق سراسری به طور خودکار خاموش می شود. دیزل ژنراتور اضطراری در برج های مسکونی، بیمارستان ها و پاساژها و..‌‌. کاربرد دارد. در هنگام تهیه ژنراتور برق اضطراری ساختمان باید به مشخصات ویژه دستگاه توجه کنید. قیمت ژنراتور برق اضطراری ساختمان با توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه ها متفاوت است. به طور کلی قیمت ژنراتور را می توانید در سایت های معتبر جست و جو کنید.

قیمت ژنراتور برق اضطراری ساختمان

در مورد مشخصات فنی  ژنراتور برق اضطراری چه می دانید؟

توجه به مشخصات فنی دستگاه از قبیل قدرت، ظرفیت و مصرف انرژی و… مهم تلقی می شود. هر یک از این موارد در نحوه عملکرد ژنراتور نقش تعیین کننده ای دارند. یکی از مهم ترین مشخصات فنی ژنراتور، قدرت یا توان دستگاه است. میزان قدرت این تجهیزات در قیمت نقش بسزایی دارد. انواع ژنراتور برق اضطراری ساختمان در توان های متفاوت عرضه می شوند. انتخاب توان دستگاه با توجه به نیاز مصرف کننده انجام می گیرد. مشخصه مهم دیگر، ظرفیت ژنراتور می باشد. این دستگاه ها با توجه به توان و قدرت دستگاه و… در ظرفیت های گوناگونی طراحی می شوند.

میزان مصرف سوخت ژنراتور برق بر اساس نوع، مدل و ظرفیت دستگاه مشخص می شود. مخزن سوخت بر اساس میزان قدرت دستگاه در سایزهای مختلفی تولید می شود. مشخصه مهم تر، وزن ژنراتور برق می باشد‌. وزن دستگاه در تعیین قیمت نقش بزرگی دارد. ژنراتور در طرح های متنوع ساخته می شود. اگر به دنبال دستگاهی قابل حمل هستید می توانید به سراغ تجهیزات کوچک تر بروید.

قیمت ژنراتور برق اضطراری ساختمان

انواع ژنراتور برق چیست و چه کاربردی دارند؟

دستگاه هایی که با تولید نیروی الکتریسیته در شرایط قطعی برق از قطع فعالیت های روزانه جلوگیری می کنند تحت عنوان موتور برق یا ژنراتور برق شناخته می شوند. ژنراتور برق اضطراری ساختمان با توان و مصرف سوخت متفاوت در دسترس است. ژنراتور برق با توجه به نوع سوخت مصرفی در انواع مختلف وجود دارد. به عنوان  مثال این تجهیزات از سوخت هایی نظیر، بنزین، گاز و گازوئیل مصرف می کنند. قیمت آن ها با توجه به نوع سوخت مصرفی متفاوت است. اندازه ژنراتور برای آپارتمان و ویلاها با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین می شود.

ژنراتورهای کوچک از لحاظ اندازه و ابعاد کوچک هستند اما در نیازهای خانگی کاربرد فراوانی دارند. از جمله ویژگی های این ژنراتور می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. همچنین در روشنایی محیط موثر می باشد. اجزای مهم ژنراتور برق اضطراری ساختمان، موتور و سیستم کنترل دستگاه، مخزن سوخت، سیستم خنک کننده، و اگزوز و… می باشند.

انواع موتور برق با برندهای مختلف

جمع بندی

ژنراتور نوعی دستگاه تامین کننده انرژی الکتریکی است. این تجهیزات در بیمارستان ها، ساختمان ها، ویلاها، اماکن تجاری و… استفاده می شوند. ژنراتور برق دارای انواع گوناگونی بوده و با توجه به وزن، اندازه، ظرفیت، توان و نوع سوخت و.‌.. به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. همه این فاکتورها در تعیین قیمت نقش بسزایی دارند. وجود این دستگاه ها در زمان قطعی برق یا در مکان های که به انرژی الکتریکی دسترسی وجود ندارد مهم تلقی می شود. سایت راد دیزل عرضه کننده انواع ژنراتور برق اضطراری برای ساختمان ها یا مناطق مسکونی می‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس