راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

بهترین موتور برق ها در بازار ایران را بشناسیم

اکثر ما، تا به حال برای یک بار هم که شده، صدای موتور برق را شنیده ایم. این دستگاه های اغلب پر سر و صدا، بسیار کاربردی و مفید هستند. متاسفانه در کشور ما، به علت وجود زیر ساخت های معیوب برق رسانی، در فصولی از سال شاهد قطعی برق هبتیم. همین موضوع می تواند شما را برای خرید این دستگاه ترغیب کند. اما موتورهای برق، مانند هر دستگاه دیگری، دارای ویژگی ها و انواعی هستند. پس باید در هنگام خرید و تهیه مناسب ترین و بهترین موتور برق در ایران برای نیازهای خود، بسیار دقت کنید. ما در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم و شما را برای خرید بهترین موتور برق در کشور راهنمایی خواهیم کرد.

انواع موتورهای برق بر اساس مصرف سوخت

موتورهای برق، برای تولید برق از انواع سوخت استفاده می کنند. اما به طور کلی می توان گفت که سوخت مصرفی این دستگاه‌ ها در 4 دسته قرار می گیرد:

1- موتور برق های بنزینی: در این دسته، سوخت اصلی بنزین خواهد بود. این موتور برق ها پرکاربردترین و رایج ترین موتور برق هایی هستند که در بازار موجود می باشند.

2- موتور برق های دیزلی یا گازوئیلی: در این موتور برق‌ ها، سوخت گازوئیل خواهد بود. این موتور برق ها دارای تداوم کاری بالا هستند و برای مصارف صنعتی بیشترین استفاده را دارند.

3-موتور برق های گازی: این مدل از موتور برق ها، در دو دسته موتور برق هایی که با سوخت CNG و LPG کار می کنند قرار می گیرند. این گروه دارای رواج کمتری است. قیمت مناسب تری نسبت به بقیه انواع موتور برق داشته اما توان آن ها کمتر است. این موتور برق ها برای استفاده در منازل می توانند بهترین موتور برق در ایران باشند.

موتور برق گازی

موتور برق گازی

4-موتور برق های نفتی بنزینی: همان طور که از نام این دسته مشخص است، این موتور برق ها دوگانه سوز  هستند. البته باید گفت که بیشتر فرایند تولید برق در این دستگاه ها با نفت سفید انجام می شود، اما به دلیل سخت اشتعال بودن نفت سفید، برای احتراق اولیه از بنزین استفاده می شود.

انواع موتور برق بر اساس مکانیزم فعال سازی

 به طور کلی موتور برق ها، برای روشن شدن و شروع کردن فرایند تولید برق، به سه دسته تقسیم می شوند:

1- مکانیزم فعال سازی دستی یا هندلی: در این نوع از موتور برق ها، برای روشن کردن آن لازم است تا فرد به صورت دستی، با هندل یا ابزاری دیگر، فرایند احتراق و تولید برق را در موتور برق راه اندازی کند.

2- مکانیزم فعال سازی استارت برقی: در این نوع از موتور برق ها، با استفاده از باتری و موتور استارتی که برای موتور برق تعبیه شده است، فرد با فشار دادن یک دکمه اقدام به استارت موتور برق کرده و فرایند تولید برق آغاز می شود.

3- مکانیزم فعال سازی اضطراری (Emergency): در این مکانیزم، در هنگام قطعی برق شبکه، موتور برق با استفاده از فرامینی که از سوی تابلو برق به آن می رسد، به صورت خودکار فرایند احتراق را شروع کرده و برق تولید می کند.

انواع موتور برق بر اساس برق خروجی

موتور برق ها را بر اساس برق خروجی که تولید می کنند، می توان در دو دسته کلی قرار داد:

1- موتور برق های تک فاز: در این نوع موتور برق، برق خروجی همانند برق منازل به صورت 220 ولت 50 هرتز است. خروجی موتور برق دو رشته سیم بوده که یک رشته فاز و دارای برق 220 ولت و دیگري نول می باشد.

2- موتور برق سه فاز: در این نوع موتور برق به جای یک فاز با سه فاز روبرو هستیم. مجموع برق خروجی در این موتور برق ها 380 ولت است. در ضمن اگر در حین استفاده از این موتور برق، نیاز به برق شهری 220 ولت باشد، می توان یک فاز را با سیم نول استفاده کرد.

معرفی تعدادی از بهترین موتور برق ها در ایران

1- موتور برق 2KW لانسین مدل LC 2500 AS

موتور برق لانسن، بهترین موتور برق در ایران

موتور برق لانسن، بهترین موتور برق در ایران

 2-موتور برق 3KW هیوندای مدل HG5360-PG

3- موتور‌برق هوندا المکس مدل SH3200

بهترين موتور برق در ايران

بهترين موتور برق در ايران

خرید بهترین موتور برق در ایران

برای خریدی متناسب با نیاز خود، باید معیارها و ویژگی هایی که از موتور برق ایده آل خود انتظار دارید در نظر داشته باشید. فروشگاه راددیزل، وارد کننده و تامین کننده انواع موتور برق و ژنراتورهای صنعتی، می تواند تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده کرده و آن چه مد نظر شماست را در اختیارتان قرار دهد.

 

محصولات مرتبط

موتور برق جیانگ دانگ

موتور برق لانسین

مقالات مرتبط

خرید موتور برق بنزینی

انواع موتور برق با برندهای مختلف

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس