راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

تعیین میزان سوخت مصرفی ژنراتور گازی Cummins و بررسی انواع آن

با توجه به اینکه این روزها شبکه های برقی در سطح شهر گسترش پیدا کرده است، نیاز انسان به ژنراتور ها نیز رو به افزایش می باشد. به همین دلیل استفاده از بهترین و با کیفیت ترین دیزل ژنراتور ها و یا همان ژنراتور های گازی اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید. نمونه ای از بهترین و مناسب ترین ژنراتورهایی که می توانیم به آن اشاره کنیم و این روزها فروش بالایی را به خود اختصاص داده، ژنراتور گازی cummins، می باشد. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه تامین کننده سوخت در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که می دانید، دستگاه های الکترونیکی و علاوه بر آن ژنراتور ها از قطعات و تجهیزات متفاوتی تشکیل شده اند و این قطعات استفاده شده در آن ها نشان دهنده میزان کارایی و قدرت دستگاه می باشد. ژنراتور گازی cummins، از 4 بخش اصلی تشکیل شده که شامل موتور احتراقی، ژنراتور مولد برق، شاسی نگهدارنده سیستم و تابلوی فرمان و قدرت می باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که این روزها استفاده از این موتورها افزایش پیدا کرده، کم شدن آلودگی هوا و کاهش صدا و علاوه بر آن کم شدن بسیاری از هزینه یا همان صرفه جویی در سوخت می باشد.

مصرف سوخت در ژنراتورهای گازی

مصرف سوخت در ژنراتورهای گازی

ژنراتور های گازی چه میزان سوخت مصرف می کنند؟

میزان مصرف سوخت در ژنراتور گازی cummins، به موارد مختلفی بستگی دارد. اما بهتر است بدانید میزان سوختی که در این دستگاه ها استفاده می شود، در مواقع مختلف و با توجه به شرایط متنوع، متغییر خواهد بود. درواقع می توان گفت، تغییر مصرف سوخت به عواملی مانند توان ژنراتور، بار ژنراتور و استاندارد های موتور بستگی دارد. موتور ها در برند های مختلف، هر کدام میزان به خصوصی سوخت مصرف می کنند. در حال حاضر، ژنراتورهای گازی ماینر میزان مصرف سوخت بالایی دارند و از این جهت هزینه های بسیار زیادی برای آن ها پرداخت می شود.

انواع مختلف ژنراتورهای گازی

ژنراتورهای گازی و یا همان گازسوز به صورت کلی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند. ژنراتورهایی که با توان پایین 60 کاوا و ژنراتورهایی که با توان بالای 60 کاوا کار می کنند. از ژنراتورهای دسته اول معمولا در مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می کنند. این مدل ژنراتورها معمولا مصرف بالایی دارند و همچین دارای دو نوع شاسی هستند، که نمونه ای از آن ساده و هیچ گونه پوششی ندارد و دیگری دارای پوشش عایقی است و باعث کاهش صداهای تولید شده می شود. توجه داشته باشید که نوع شاسی کانوپی دارای زیبایی بصری بالاتری خواهد بود. اگر کیفیت برای شما اهمیت دارد، ژنراتور گازی cummins را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشخصات فنی ژنراتور گازی

مشخصات فنی ژنراتور گازی

ویژگی و مشخصات ژنراتور گازی cummins

ویژگی ها و مشخصات یک دستگاه نشان دهنده کارایی و عملکرد آن می باشد. زمانی که شما قصد خرید ژنراتور گازی cummins، را دارید باید به تمام مشخصات فنی و غیر فنی آن توجه داشته باشید، چرا که ممکن است در طول کار دچار مشکل شود در این صورت شما می توانید دستگاه را از همان جایی که خریداری کرده اید برگردانید و مشکل آن را حل کنید. در صفحه مشخصات این ژنراتور، میزان کارایی و طول عمر دستگاه برای خریدار مشخص خواهد شد. انتخاب یک برند خوب و مطمئن می تواند به شما کمک کند تا زمان بیشتری از دستگاهی که انتخاب کرده اید استفاده کنید.

  • دارای توان 14.5
  • 1750 کیلووات
  • فرکانس 50 هرتز
  • کیفیت و عملکرد بالا
  • قیمت مناسب
  • ضمانت نامه و گارانتی

مواردی که نام برده شد، از جمله ویژگی ها و مشخصات ژنراتور گازی می باشد. هر یک از این موارد نشان دهنده میزان کارایی و عملکرد دستگاه شماست.

 

محصولات مرتبط

دیزل ژنراتور ۵۰۰ کاوا کامینز پاور

دیزل ژنراتور 200 کاوا کامینز پاور

مقالات مرتبط

دیزل ژنراتور cummins ساخته شده توسط حرفه ای ها برای حرفه ای ها

دیزل ژنراتور Cummins، کیفیتی بی همتا در پس یک قرن تجربه

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس