راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

سرسیلندر دیزل ژنراتور

سرسیلندر موتور دیزل ژنراتور ها که پوشاننده سیلندر و محفظه احتراق است دارای روزنه های ورود آب و اگر سیستم موتور هوا خنک باشد دارای محفظه نفوذ هوا است.

این مجراها برای این است سرسیلندر جز قسمت های اصلی موتور است که بیشترین دما در آنجا تولید می شود و درواقع اولین نقاط تماس احتراقی است که می بایست در مقابل حرارت مقاومت نشان دهد و این آب موجب پایین آمدن دما و جلوگیری از واشر سوزاندن سر سیلندر می شود.

 

قیمت سرسیلند موتور دیزل ژنراتور

فروش سرسیلندر دیزل ژنراتور

فروش انواع سرسیلندر دیزل ژنراتور در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید.

وظیفه سر سیلندر ژنراتور چیست؟

علت خرابی سر سیلندر چیست؟

علت خرابی سر سیلندر چیست؟

قیمت سرسیلند موتور دیزل ژنراتور

قیمت سرسیلند موتور دیزل ژنراتور بستگی مدل موتور و توان موتور دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده دیزل ژنراتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

در مورد سرسیلندر ژنراتور بیشتر بدانیم

واشر سر سیلندر نقطه ی اتصال سر سیلندر به بلوک سیلندر می باشد که پیستون درون آن قرار می گیرد و آب بندی ایجاد می کند که این آب بندی یا واشری که گفته می شود با توجه به مقاومت بالای خود در مقابل حرارت ولی باز بسیار حساس بوده و در صورت عدم وجود آب و یا هوای تهویه کافی دچار سوختگی می شود که هزینه ی زیادی را جهت تعمیرات شامل می شود.

برخی از برند های سرسیلندر ژنراتور موجود در شرکت راد دیزل :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *