راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

اویل پمپ دیزل ژنراتور

اویل پمپ دیزل ژنراتور ها یکی از مهمترین لوازم موتور هستند که در صورت عدم وجود و یا کار نکردن صحیح آن ها موتور ژنراتور به کلی از کار می افتد و یا دچار ضرر و خرابی موتور می گردد.

اویل پمپ یا پمپ روغن دیزل ژنراتور وسیله ای است که روغن موجود در موتور را با فشار به درون محفظه ی روغن کاری جهت روانکاری هدایت می کند. اویل پمپ یکی از لوازم یدکی ژنراتور می باشد.

اویل پمپ دیزل ژنراتور

فروش اویل پمپ دیزل ژنراتور

فروش انواع پمپ روغن ژنراتور برق در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید.

وظیفه پمپ روغن ژنراتور چیست؟

پمپ روغن ژنراتور به وسیله ی سنسور روغن یا همان فشنگی روغن در حال کنترل شدن است و در صورتی که این فشار کاهش یابد موجب خاموش شدن موتور ژنراتور می شود تا از اسیب رسیدن به ژنراتور جلوگیری کند.

علت خراب شدن پمپ روغن دیزل ژنراتور چیست؟

قیمت اویل پمپ دیزل ژنراتور

قیمت اویل پمپ دیزل ژنراتور برق به مدل موتور و توان موتور دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده دیزل ژنراتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت اویل پمپ دیزل ژنراتور

در مورد پمپ روغن دیزل ژنراتور بیشتر بدانیم

اویل پمپ ها دارای یک سیستم چرخدنده ای می باشند که به وسیله ی میل سوپاپ ها نیروی دورانی و پمپ کردنی خود را از موتور می گیرند و موجب پمپاژ روغن به درون موتور می شوند

این عمل مشابه وظیفه قلب در بدن است و چنانچه لحظه ای از کار بیفتد سیستم های دیگر را از کار می اندازد. اویل پمپ نیروی لازم خود را از موتور می گیرد البته این نیرو با واسطه به اویل پمپ منتقل می شود که یا به واسطه دنده ی میل سوپاپ است  یا محور دلکو که البته همه این ها بستگی به نوع ساخت و طراحی آن موتور دارد

اویل پمپ ژنراتورها در دماهای بالا دچار خرابی می شود که این به دو دلیل است یا بیش از حد کار کردن موتور در شرایط نا مناسب یا به علت کمبود آب در موتور، از طرفی کهنه بودن روغن و یا نامرغوب بودن آن نیز موجب این امر می باشد.

برخی از برندهای موجود در شرکت راد دیزل :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *