راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

مهم ترین لوازم یدکی ولوو و کاربرد و نحوه انتخاب آن ها

فروش لوازم یدکی موتور ولوو

لوازم‌یدکی‌ولوو طبق مشخصات خودروی ولوو طراحی شده اند‌ بنابراین با سیستم خودرو تعامل و سازگاری دارند. ماشین های سنگین نظیر ولوو همانند سایر ماشین های سواری دارای یک سری قطعات یدکی خاص هستند‌‌. این قطعات در عملکرد ماشین های سنگین تاثیر گذار می باشند. برخی لوازم یدکی از کشورهای خارجی وارد کشورمان می شوند. قطعات یدکی ولوو دارای یک سری مشخصه خاص هستند به همین دلیل در هنگام انتخاب این لوازم باید دقت زیادی داشته باشید. طول عمر ماشین سنگین به قطعات آن وابسته است. هرچه کیفیت قطعات بالاتر باشد در نتیجه استهلاک ماشین کاهش پیدا می کند.

فروش لوازم یدکی موتور ولوو

در مورد قطعات مصرفی و لوازم‌یدکی‌ولوو چه می دانید؟

انواع فیلتر ها نظیر فیلتر روغن موتور، هواکش و جعبه دنده و..‌. بخشی از لوازم یدکی ولوو سنگین هستند. فیلتر های اصلی تضمین کننده فیلتراسیون هوا آلوده می باشند. تیغه های برف پاک کن از محیط بیرون کابین دید واضحی در اختیارتان قرار می دهند بنابراین باید کاملا متناسب با خودروی ولوو طراحی شده باشند. قطعاتی نظیر میخ ها، دام رسوب، گوشه های تیغه و سایر قطعات درگیر خاک نیز جزو قطعات یدکی پر اهمیت به شمار می روند. از دیگر قطعات مصرفی مهم می توان اجزای سیستم هیدرولیک نظیر پمپ های هیدرولیک، جک های هیدرولیکی، شیرهای کنترل، موتورهای هیدرولیکی را نام برد.

یکی دیگر از پرکاربردترین لوازم‌یدکی‌ولوو لنت ترمز اصلی و قطعات ترمز می باشند. این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً با سیستم ترمز ولوو هماهنگ هستند‌‌. طراحی باتری‌ ها به گونه ای است که از بالاترین سطح اطمینان برخوردار هستند‌. این باتری ها باید عملکرد ثابتی داشته و کاملاً قابل اعتماد باشند‌. گیربکس و قطعات انتقال نظیر یاتاقان، شافت، پشت کلاژ، دیسک و اجزای شاسی مطابق با خودرو طراحی، تست و تولید می شوند‌.

توجه به نکات ضروری در خرید وسایل یدکی ولوو سنگین

مهمترین نکته در خرید لوازم‌یدکی‌ولوو توجه به اصالت و سلامت کالا می باشد. قطعات خودرو باید کاملاً اورجینال و اصل باشند. متاسفانه لوازم یدکی خودرو ها با کیفیت پایین و شباهت بالا در بازار وجود دارند. به همین منظور بهتر است اصالت کالا را مد نظر قرار دهید. اجزای داخلی اتومبیل ولوو مکمل یکدیگر هستند به همین دلیل دانستن وضعیت سیستم داخلی خودرو برای خرید قطعات مصرفی اهمیت دارد. بروز مشکل و آسیب در یک قطعه سبب اختلال در عملکرد سایر قطعات می شود بنابراین بهتر است برای انتخاب قطعات مصرفی خودرو از یک متخصص کمک بگیرید. ساده ترین نکته برای تهیه لوازم‌یدکی‌ولوو ، شناخت وسیله نقلیه می باشد. برای شناخت بهتر می توانید از دفترچه راهنمای خودرو استفاده کنید. در این صورت با کسب اطلاعات در مورد سری ساخت، سال ساخت و مدل خودرو انتخاب بهتری خواهید داشت.

فروش قطعات یدکی موتور ولوو

اطلاعاتی در مورد قطعات یدکی مهم ولوو

سیستم کنترل فرمان، سیستم تعلیق جلو فرد، گیربکس های دستی، قالپاق و چراغ های تزیینی، چراغ جلو، چراغ خطر، فرمان پویا، جعبه دنده های نیمه اتوماتیک و آینه از دیگر وسایل یدکی ولوو سنگین هستند. این لوازم طبق استاندارد های خاصی تهیه و تولید می شوند. با این حال مهمترین لوازم مصرفی خودرو ولوو روغن موتور می باشد که بر روی عمر مفید موتور و به طور کلی خودرو موثر است. بنابراین پیشنهاد می‌ شود به سراغ روغن موتور اصل و اورجینال بروید زیرا در صورت استفاده از روغن موتور غیر اصل مصرف سوخت افزایش پیدا کرده و عمر مفید خودرو کاهش پیدا می کند. روغن موتور باید با خودروی شما سازگاری‌ داشته باشد. برای عملکرد بهتر و نگهداری صحیح از خودرو بهتر است به سراغ لوازم ولوو اورجینال بروید. لاستیک های ماشین ولوو باید کیفیت لازم را داشته باشند تا به راحتی فرسوده نشوند.

جمع بندی

لوازم‌یدکی‌ولوو شامل سیستم کنترل فرمان، گیربکس های دستی، چراغ جلو، چراغ خطر، چراغ تزیینی، جعبه دنده نیمه اتوماتیک، فیلتر روغن، موتور، سیستم هیدرولیک و جک های هیدرولیک و.‌.. است. کیفیت این قطعات بر روی عملکرد و عمر مفید خودرو سنگین تاثیر گذار می باشد. این تجهیزات طبق اصول خاصی تولید، تست و طراحی می شوند‌. بنابراین باید قطعات با سیستم خودرو سازگاری و هماهنگی داشته باشند‌. بعضی از قطعات و لوازم یدکی خودروهای سنگین از کشورهای خارجی وارد ایران می شوند به همین منظور در هنگام خرید آن ها باید کیفیت ساخت، نوع و مدل لوازم را مدنظر قرار دهید. سایت راد دیزل انواع لوازم یدکی و مصرفی ولوو را با تضمین کیفیت عرضه کرده است.

محصولات مرتبط:

موتور برق لانسین

اویل پمپ موتور ولوو

مقالات مرتبط:

خرید قطعات یدکی ولوو با کیفیت بالا

قطعات یدکی دیزل ژنراتور را بشناسید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس