راد دیزل واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات دیزلی

تلفن تماس:

021-58437 ( 30 خط )

Search
Close this search box.

خرید دیزل ژنراتور دست دوم با قیمت مناسب

دستگاه‌های دیزل ژنراتور دست دومی که در بازار موجود  نسبت هستند به نمونه‌های تازه و نو قیمت بسیار پایین‌ تری دارند. به همین جهت افراد زیادی به سمت خرید دیزل ژنراتور دست دوم می‌روند. باید دقت کنید این دیزل ژنراتورها خیلی فرسوده و قدیمی نباشند، اگر از دستگاه‌های خیلی قدیمی استفاده کنید کارایی آن به شدت کم می شود و این به ضرر شماست. نکته‌ی مهم دیگری که در هنگام خرید و استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، درصد سالم بودن دستگاه، کم بودن فرسودگی قطعات و همین‌طور زمانی که باید قطعات دستگاه را تعمیر کنید است. برندهای مختلفی برای خرید دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم وجود دارد اما از بهترین برندهای این حوزه می توان به دیزل ژنراتور دست دوم ولوو پنتا، دیزل ژنراتور دست دوم برای شرکت موتور سازان تبریز، دیزل ژنراتور دست دوم کامینز و دیزل ژنراتور لوول چین اشاره کرد.

قبل از خرید دیزل ژنراتور دست دوم حتماً به قطعات آن دقت کنید

قبل از خرید دیزل ژنراتور دست دوم حتماً به قطعات آن دقت کنید

هر دستگاه دست دومی که در بازار موجود است، قطعات و سیستم‌هایی دارد که در اثر کارکرد بیش‌ازحد دچار فرسودگی شده‌اند که دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم نیز از این قاعده مستثنا نیست. دستگاه‌هایی که دچار فرسودگی بیش‌ازحد باشند بر راندمان کار تأثیر منفی می گذارند و سرعت انجام کار را به‌شدت پایین می آورند. عدم سرویس کردن به‌موقع و کار کردن طولانی مدت و بیش‌ازحد دستگاه موجب فرسودگی زودتر و بیشتر هر دستگاهی می‌شود، لذا در هنگامی خرید این دیزل ژنراتور‌های کار کرده، باید به این نکته توجه کنید که این دستگاه چند سال کار کرده است و آیا به‌طور منظم سرویس شده است؟ و یا اینکه قطعات آن چقدر فرسودگی دارند.

چگونه بفهمیم دیزل ژنراتور دست دومی که می خواهیم خریداری کنیم مناسبت است؟

دقت داشته باشید هنگام خرید دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم باید حتماً این نکته را مدنظر داشته باشید که علت فروش این دستگاه چه بوده است؟ و فروشنده به چه علت دستگاه را به فروش گذاشته است آیا علت فروش به خاطر کار کردن بیش‌ازحد بوده و یا به علت فرسودگی زیاد قطعات.

دیزل ژنراتور نو هرچند نسبت به دیزل ژنراتور دست دوم دارای قیمت بالاتری است اما مزایایی دارد که نمی توان به‌سادگی از آن عبور کرد. دیزل ژنراتور نو دارای گارانتی و ضمانت فروشنده است همین موضوع باعث می شود اگر قطعه‌ای از دستگاه خراب شد شما بتوانید به نمایندگی مراجعه کنید و آن را تعمیر کنید اما این موضوع در مورد خرید دیزل ژنراتور دست دوم صادق نیست.

هرچه فرسودگی دستگاه کم‌تر باشد، کارایی بیش‌تری دارد

هرچه فرسودگی دستگاه کم‌تر باشد، کارایی بیش‌تری دارد

نکته مهم دیگر در خرید دیزل ژنراتور دست دوم شرکت عرضه‌کننده این دستگاه است. اگر شرکتی که این دستگاه را عرضه می‌کند معتبر باشد تا حدودی خیال خریدار از بابت خرید این دستگاه راحت می‌شود اما اگر شرکت ارائه دهنده معتبر نباشد امکان وارد شدن خسارت به خریدار چندان دور از ذهن نیست.

همان‌طور که در هنگام خرید ماشین دست دوم تحقیقات به عمل می‌آوریم که این ماشین چند کیلومتر کارکرده است آیا رنگ خوردگی دارد یا نه و اینکه چند نفر صاحب این ماشین بوده‌اند برای دیزل ژنراتور دست دوم نیز باید همین کار را کرد مؤلفه‌هایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد یکی میزان کارکرد این دستگاه ساعاتی که این دستگاه مورداستفاده واقع‌شده است و همچنین تعداد شرکت‌ها و تعداد افرادی که قبلاً از این دستگاه استفاده کرده بودند.

نکاتی که در هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم باید به آن توجه کرد

خریده دستگاه دست دوم ای دارای ریسک و خطرهای خاص خود است اما اگر خریداران و برندی که از آن می خریم را خوب و درست بشناسیم این نگرانی تا حدودی رفع می‌شود اما سه نکته کلیدی در خرید دیزل ژنراتور کار کرده به شما معرفی می‌شود

1.دستگاه تست بار load bank

این دستگاه نوعی مصرف کننده است که می‌تواند دستگاه دیزل ژنراتور را در بارهای مختلف مورد آزمایش و تست قرار دهد از این طریق می‌توان عملکرد دیزل ژنراتور دست دوم را سنجید اگر دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد نشان از این است که می‌توان با خیال راحت اقدام به خرید کرد.

نمایی از یک دستگاه دیزل ژنراتور

نمایی از یک دستگاه دیزل ژنراتور

2. فروشنده دستگاه کیست

باید از این‌که دستگاه خود را از چه کسی می خرید اطمینان کامل حاصل کنید توصیه می‌شود دستگاه دیزل ژنراتور را از کسی خریداری کنید که قبلاً سابقه کار کردن با این دستگاه را داشته باشد. اگر دستگاهی که می‌خرید بسیار فرسوده و قدیمی باشد هزینه‌های تعمیر آن به‌شدت زیاد خواهد بود و من خرید این دستگاه برای شما مقرون‌به‌صرفه نیست.

3. بررسی ظاهری دستگاه در هنگام خرید

قبل از خرید هر دستگاهی بررسی ظاهری آن امری ضروری است در هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم حتماً از فردی ماهر بخواهید که تمام مشخصات ظاهری آن را بررسی کند. در صورت وجود خوردگی و یا خرابی در هر یک از قطعات این دستگاه ضروری است.

یکی از برندهای معروف در زمینه فروش دیزل ژنراتور دست دوم لوول چین است

یکی از برندهای معروف در زمینه فروش دیزل ژنراتور دست دوم لوول چین است

محصولات مرتبط:

دیزل ژنراتور ۳۰۰ کاوا کامینز پاور

دیزل ژنراتور ۶۵۰ کاوا کامینز / دیزل ژنراتور ۷۰۰ کاوا کامینز

 

مقالات مرتبط:

رنج دیزل ژنراتور

هر آنچه باید درباره ‌ی تفاوت دیزل ژنراتور و ژنراتور گازی بدانید!

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط با محصولات
اطلاعات تماس